Utredning hos Alan E. Beer - Tråd 2
http://fedex.com/se/
Desan finns ju Dr Lucia Mincheva Nilsson i Umeå,,dock forskar hon om immunologi i själva livmoderna och plötslig spädbarnsdöd i magen.
Vad jag menar är att man kan kanske kontakta henne och kolla med henne om hon har kontakter med läkare som kan ge åt dig
Hon har 090-785 22 37 (har haft iallafall)
Hon har forskat lite med Dr C en vända i danmark.
Nu kom jag på vad han hette
Alekander Giwercman dock är han androlig,,men välidgt intresserad av immunologi.
Han jobbar vid IVF kliniken på Malmös allmäna sjukhus.
Kan vara en ide att kolla med honom om han vet av nån som kan hjälpa dig+
Är det nån utav er som har dr THomas Osmon?
Hej, efter en ångestfylld eftermiddag/kväll äntligen vågade vi oss på ett test. Det var de längsta minuterna i mitt liv. Jag trodde att jag skulle bryta ihop. Efter mer än ett år och 4 insättningar såg jag äntligen ett positiv graviditetstest. Men linje är inte så strak
. Jag hoppas att det inte är avgörande. Idag är det 11 dagar efter insättningen och testet var med en 4 timmars urin. Jag lägger ut bild på test i min galleri. Vad tror ni? Aldrig har jag varit så här negativ och rädd. Behöver verkligen peppas!
Detta med att skicka era prove dit ni ska,,varför inte kolla inne på SIS med Lisbet???
Hon har full koll på det billigaste alternativet och även kortaste sträckan från där just ni bor.
OM ni känner att ni inte får svar på själva forumet(SIS) så maila Lisebet el Ingela privat,,för då får ni garanterat svar på era frågor!!!
Hur många var det av er som hade förhöjda NK-celler?
Har ni läst om ModuCare?
Detta naturpreparat nedreglerar TNF-Alfa (CTH 1) NK-cellerna,,enligt Dr Beer så ska dom ju ligga under 20 å man kan få ner dessa med ModuCare.
Å jag tar ju förgivet att ni alla här i tråden äter Omega-3 ????