• 071001

täckande foundation

Moonis, du är som värsta Sheer Cover reklamen, haha
    Fint resultat. Jag kör med Id och det täcker fint, men känns och ser lite kakigt ut på mig. Kan Tiki vara ett alternativ att testa?

Ts, hoppas det är okej att ställa frågor i din tråd? Annars, ignorera mitt inlägg bara.

• 071001

Ozzan, jag måste säga emot där, Miracle Touch är inte heltäckande om man som jag har röda partier över näsa och kinder. Annars lättapplicerad och helt okej.

• 071001

Jag kanske är extremt noga med hur mycket det ska täcka, men det går inte under heltäckande heller vill jag minnas. Hur som, ville bara skriva det ifall det är nån mer som är som jag.

• 071001

Oki, ska se om jag får iväg en beställning på lite prover jag också då. Tack

• 071001

Moonis, svårt för dig att svara på men det här med att välja färg på grejerna. Jag vill tro att jag är varm i hudtonen och ganska ljus, ska jag ta Warm Foundation 1 månntro?`Eller Neutral 1 kanske? Nu är det ju bara prover så det kanske inte är så noga kom jag just på.

• 071001

Zix, jag är ganska röd och tycker att gula toner funkar rätt bra då, men för mörka ska de ju inte vara. Dock tror jag att 0 blir lite väl ljust för mig som är ett stort fan av bronzers. Fasiken mitt kort var inte aktiverat för nätshopping så jag måste föra över pengar till mitt andra kort. Grr, jag som tog mig tid att gå igenom utbudet och klicka runt.

• 071001

Ts, vad fort du fick hem proverna!
    Om 0 är för ljus på dig, som vill vara ljus, undrar jag om jag bör satsa på 2:or istället då?
    Hm...

• 071001

Moirae, okej då provar jag nog några 2:or ska vi se. Kan jag ha mina Id-borstar till Tikei. Jag tänker mineralpuder som mineralpuder?

• 071001

Ts, jag är inte så mjölkvit som du, utan mer blek med röda partier så jag vill nog ha lite gulare/varmare toner så 2 och 3 lutar det mot att jag testar nu då.

Jag tycker Id´s bortsar känns helt okej, har dock inte en kabuki utan en för lättare täckning, en för heltäckning och en för concealertäckning.

Svar på tråden täckande foundation