• Bettis

vill gå ner 5 kg på 1,5 månad..tips någon?

jag skulle vilja gå ner 5 kg på 1,5 månad.Är det möjligt?är det någon som har några bra tips på hur man kan göra det?vore jättetacksamt :)

• Svar på tråden vill gå ner 5 kg på 1,5 månad..tips någon?
  • Matillin

Testa lchf eller gi kanske?
    Många går ner flera kilo den första veckan bara.
    Annars finns det ju massa soppdieter och sånt där men jag skulle inte klara att följa någon sån diet.

• vårat

tror inte på några pulver dieter eller liknande, man mår inte bra av dom och går upp i vikt igen, men där i mot viktväktarna, då gick jag ner 2 kg i v första tiden och sen mellan 1-1,5 kg i v. där är det bra mat man väljer inte bort viktig mat man äter lagom och rätt och mycket motion som passer dig.

• PPSD

Säger nog viktväktarna eller GI.
    Men jag gick inte på någon o gick ner 21 kg på 4 månader, vill tillägga att 13 var gravv kg.n
    Men det enda ja gjorde var att inte äta efter 17.00
    Åt tre fast måltider om dagen men hade ett max på 3 dl portion (+sallad)
    Frukt som mellanmål, tränade på något vis minst 3 ggr i v.
    Åt bara mina måltider, ALDRIG gott gott emellan åt eller till maten.
    Drack bara vatten, mjöölk eller ren Ajucie, alltså brämhults.

Funkade för mig..

lycka till berätta gärna hur allt gått!

• Lill Mamsen

Testa soppdiet (kålsoppa som du gör själv). Jag har gått ner 2,5- 3,5 kg på en vecka av den. Sen gäller det att fortsätta äta hälsosamt och inte vräka i sig när man väl får äta annat. Jag är inne på min andra vecka nu och har fortsatt äta soppan 1 g om dagen. Äter inget godis eller kaffebröd o.s.v. nu heller. Vet ej hur mycket jag gått ner än men minst 3,5 kg i alla fall.

• TezzyBump

med cambridge på ren kur(alltså enbart soppor 3ggr/dag och vatten, så tappar du ca 8-10kg/månad.

• aspenbäck

Håller med om Gi, jag uteslöt alla kolhydrater och socker och liknande i 4 veckor och gick ner 6 kilo, som jag inte har gått upp igen trots att jag nu äter måttligt med kolhydrater igen. Funkade fint för mig, ska köra en vända till snart.

Svar på tråden vill gå ner 5 kg på 1,5 månad..tips någon?