Inlägg från: Pemberly |Visa alla inlägg
  • Pemberly

Vi på CvL fortsättningen

Trevligt att hitta en tråd för CvL. Jag går där sedan augusti för att försöka få ett syskon till vår son. Jag håller nu på med ett nytt ivf och börjar med menopur på torsdag, har tagit nässpray snart två veckor nu

• Pemberly

Ja Cahela, vi har nog stött på varandra i någon annan tråd förut. Jag har hängt på familjeliv ett antal år nu, men varit olika aktiv i olika perioder.

Just nu börjar jag bli så trött på att ta nässprayen. Jag tar suprecur tre ggr om dagen och gången mitt på dagen är svår att komma ihåg, men hittils har den som mest blivit någon timme försenad. Men det är inte långt kvar nu tills jag ska sluta med den och börja med sprutorna istället, det ser jag fram emot.

• Pemberly

Jag har sprutat menopur i fem dagar nu. Jag känner ännu inget (brukar få ont i äggstockarna mot slutet av sprutperioden). På torsdag morgon är det dags för vul.

• Pemberly

Jag får modifiera mitt uttalande tidigare idag om att jag inte kände något. Nu under dagen har jag dels börjat få ont vid vänster äggstock och dels vid ett par tillfällen känt mig väldigt känslosam och nästan börjat gråta

• Pemberly

Idag har jag tagit blodprov och gjort vul och fått besked att äggplock blir på tisdag morgon

• Pemberly

Bra att det gått bra Anlo24!

Själv är jag på Linné igen och ska strax göra äggplock

• Pemberly

Vi har just ringt och fått veta att av de 9 ägg de fick ut igår så här 8 blivit befruktade. Det känns jättebra och är ju lite bättre än förra gången då vi fick 8 ägg och 6 befruktades (4 såg sen bra ut). Jag hade snarare gått och tänkt att det skulle bli lite sämre resultat den här gången eftersom jag är nästan ett år äldre. Jag är riktigt glad att det istället blev lite bättre. Nu är det bara att hoppas att de delar sig som de ska så att det finns flera fina imorgon

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen