Inlägg från: The Black Lady |Visa alla inlägg
  • The Black Lady

Malignt Melanom

Nu hittade jag din nya tråd!

• The Black Lady
    Ulle73 skrev 2010-01-14 07:55:08 följande:
    HejTråkigt att höra om din mamma.. Vet hur det är när värdena är för dåliga, men jag brukar få skjuta på det en vecka bara som tur är. Bra att hon blev piggare när hon fick blod. Det brukar tydligen hjälpa.Jag såg inte Aktuellt, men helt klart skall jag kolla på SVT play. :)Jag har haft en jättejobbig vecka. Så svårt att förklara hur man mår. Värk i hela kroppen, ont i skuldror, bröstkorg, nyckelben m.m. trött som om man har sprungit ett maratonlopp... är helt slut bara efter att ha varit på toa. Jag har haft ont i huvudet... illamående, äckliga smaken som gör att man aldrig känner sig fräsch.. och ont i magen på det. Så jag hoppas verkligen att det vänder nu. Här ligger jag i min och sambons lägenhet och det är massor jag vill göra, men orkar inte ens diska. :( Idag är det provtagning igen så då måste jag bita ihop och åka ut.. skall även handla så jag kommer vara helt färdig när jag kommer hem. Fast ikväll kommer min sambo hem efter tre dagar borta med jobbet så jag ser fram emot kvällen.. även om jag är trött och kommer ligga i soffan.. Vi skall även ha lite mys eftersom barnen åker till pappa imorgon.. Jag har startat upp bloggen igen förresten om det var någon här som följde den.Kram på er alla!!
    Tråkigt  att se att du mår så dåligt.... tänker på dig ofta!
  • The Black Lady
    Ulle73 skrev 2010-03-03 17:09:45 följande:
    Ligger inne nu och fick berättat för mig från en medpatient om hennes släkting som gått bort alldeles för ung. Efter en del frågor från mig så fick jag det bekräftat.. tyvärr är det TS i tråden Sjuk i cancer med dotter på 2 1/2 år. Jag lovade ju TS att inte avslöja hennes identitet, men eftersom jag vet att många som läser i min tråd även följde hennes och är oroliga för henne så väljer jag att meddela er den tråkiga nyheten.Hon har alltså somnat in nu och det känns jättejobbigt eftersom jag tänkt så mycket på henne, men ändå bra att få veta så vi inte behöver fundera mer utan kan skicka henne våra tankar istället.
    Oj, vad tråkigt.......tankar går till hennes familj....

Tack för att du berättade!
Svar på tråden Malignt Melanom