• Jean

Malignt Melanom

<!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:SimSun; panose-1:2 1 6 0 3 1 1 1 1 1; mso-font-alt:宋体; mso-font-charset:134; mso-generic-font-family:auto; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:3 680460288 22 0 262145 0;} @font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:1; mso-generic-font-family:roman; mso-font-format:other; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:0 0 0 0 0 0;} @font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1073750139 0 0 159 0;} @font-face {font-family:"\@SimSun"; panose-1:2 1 6 0 3 1 1 1 1 1; mso-font-charset:134; mso-generic-font-family:auto; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:3 680460288 22 0 262145 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin-top:0cm; margin-right:0cm; margin-bottom:10.0pt; margin-left:0cm; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:SimSun; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-fareast-language:ZH-CN;} a:link, span.MsoHyperlink {mso-style-priority:99; color:blue; mso-themecolor:hyperlink; text-decoration:underline; text-underline:single;} a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed {mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; color:purple; mso-themecolor:followedhyperlink; text-decoration:underline; text-underline:single;} .MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:SimSun; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-fareast-language:ZH-CN;} .MsoPapDefault {mso-style-type:export-only; margin-bottom:10.0pt;} @page Section1 {size:595.3pt 841.9pt; margin:72.0pt 72.0pt 72.0pt 72.0pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} -->

Hej Ulle och alla andra som foljer denna trad.... Har foljt lite dom senaste manaderna men inte sa aktiv pa familjeliv. Hade sjalv en malignt melanom i tidigt stadium borttagen i september. Allt har sett bra ut sen dess men sjalvklart livradd for att fa en till eller spridning. Beskedet gor en verkligen galen. Ulle du verkar otroligt stark och har aven hjalpt mig pa vagen att borja tanka positivt efter den stora chocken man far efter ett sant besked. Ar sjalv bosatt i Australien och har solat massor bade utomhus och i solarium vilken ar orsaken till att jag har haft en melanom borttagen. Vi har en stor overlevare och kampe har, Jay Allen som har en stor kampanj mot solarium sa alla som vill skriva pa snalla gor de och sprid vidare!! http://sunbedban.viviti.com/News  Hade jag vetat vad solen/solarium gor sa hade jag aldrig solat. Ens risk att utveckla hud cancer okar med 70% om man solat solarium 1 gang nar man vart ung. For nagra manader sen visades ocksa pa 60 minuter har om den nya kuren mot malignt melanom, du ar sakert redan insatt i detta Ulle men kan vara vart att titta pa. http://sixtyminutes.ninemsn.com.au/stories/927744/lifesaver-cancer

Tanker pa dig Ulle och skickar positv energi till dig och hoppas dina behandlingar gar bra! /Jeanette

• Jean

Du ar grym Ulle! Hoppas din lill tjej hade kul pa sin inskolning och att du mar battre!!

Ja inte ar de sa snyggt och frascht langre... Mar skit daligt nar jag ser kort pa mig nar jag varit kanon brun.. De ar galet vad man utsatter sig for utan att vara fullt medveten om de.

Svar på tråden Malignt Melanom