• Analoga

Familjen annorlunda - säsongsstart!

På måndag börjar Familjen annorlunda igen! Snacka om att jag längtar efter det{#lang_emotions_laughing}

såg på kommande att åtminstone 10-barnsfamiljen från Älvdalen är med. Hoppas även Ros-marie/Marko samt Bob/Maria är med denna säsong! Såg några nya ansikten också.

Tänkte att jag startar denna tråd så kan vi diskutera programmet även denna säsong {#lang_emotions_smile}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-15 14:40
    www.tiobarnsmamma.blogg.se (Märsta-familjen)

www.wetterholm.bloggplatsen.se (Uppsala-familjen)

www.tiobarnsmamma.se (Älvdals-familjen)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-16 10:44
    Vill du ha en säsong till av Familjen annorlunda? Gå då in på länken nedan och skriv på!!

www.namninsamling.se/index.php&nid=4381

• Svar på tråden Familjen annorlunda - säsongsstart!
  • Elins mamma 2010

ja det var väldigt lugnt i tråden ikväll, brukar ju fyllas sidor med inlägg... Jag gillade dagens program, familjerna var charmiga som vanligt :) Tina var inte med så mycket, synd tycker jag...

• trolltriss
    Bevabus skrev 2010-02-15 21:59:18 följande:
    Barnet - "Jag då? Kan jag inte jag också få gå ut och äta?"Carola - "Du kan få äta korv ute på terrassen"hahaha
    japp, den bästa
  • Bevabus

Jag älskar morfaderns blick när Mirka hade räknat upp alla barnen han drog bara ett djupt andetag haha

Sing for the moment
  • Elins mamma 2010
    Barnet - "Jag då? Kan jag inte jag också få gå ut och äta?"Carola - "Du kan få äta korv ute på terrassen"hahaha
    haha, det där var skitroligt!
  • Bubblan2
    Helt underbar kommentar!
    Skrattade gott ett bra yag efteråt. :)
  • Arentorpbebis

det var så många grymt sköna komentarer i dagens program! men de som slog allt var ju ändå jörgens försök till å tysta ner barnen då han egna mobil ringer på högsta! hahaahaa höll på å garva ihjäl mig =)

• Mamma 24 7

Jag kände mest igen mig själv när Tina var på klädloppisen...jag älskar sådana och kan gå där hur länge som helst. Precis så brukar det vara för oss med, barnen suckar och väntar på att mamma ska bli klar...och mamma får de nästan kasta ut...
    Tyckte också att Jörgen var så mysig idag, han är så himla bra med barnen!
    Och Finlands-resan gick otroligt bra vad man såg, för att vara så många och första gången. Roligt!
    Jag tycker det är så gulligt när de stora är så goa mot de mindre. Även om syskonen ryker ihop ibland. Det är också skönt att se, att även andras barn blir osams och har ett ordförråd man önskar att de inte hade....

• Dr Mupp
    Bevabus skrev 2010-02-15 21:41:08 följande:
    Gullig Tina var när hon vek alla kläderna på borden
    Det gör jag också på loppis. Jag blir nipprig på kläder som bara ligger i en stor hög så när jag gått igenom storleken är allt vikt. Men så tycker jag det är lugnande för själen att vika kläder.
  • 7 michelingodingar

gårddagens avsnitt var ju bara så bra, jörgen är nog vår stora idol här hemma gu vad vi skratta åt han o alla dessa svordomar som haglade är så härligt o se nån som är så avslappnad

håller med er andra då dottern fråga när hon fick äta ute o carola svara du kan få korv på terrassen klockrent svar

åh vilken loppis med alla dess kläder gu vad kul å få riva runt o kolla efter fynd!!!!

ärligt så trodde jag det skulle vara flera sidor o läsa igenom o speciellt efter att dom stora fick vara barnvakt i uppsala familjen{#lang_emotions_dreamer} 

• kalmar brud

Jag tycker familjen Johansson är bäst men sen tycker jag dom två andra familjerna är bättre i år än förra säsongen

Svar på tråden Familjen annorlunda - säsongsstart!