• Tipptopp

Har ni förslag hur man solar rygg och bakbenen ?

Magen börjar bli stor, -och jag vet inte om jag vill ligga på mage..
    Hur gör man för att sola rygg och bak benen ? Ligger ni på sidan eller ligger ni på mage ?
    Det är ju inte så snyggt att bli brun fram och vara alldeles vit bak ...

• Svar på tråden Har ni förslag hur man solar rygg och bakbenen ?
  • ebben

Har en enorm mage,skulle vara totalt omöjligt för mig att ligga på mage... Ligga på sidan är ju ett alternativ! Här har vi inget solarväder än på ett tag...kyligt i luften.Men snart får vi väl också sommar...

• Odie

Med en ett och et halvt åring så ligger jag aldrig ner o solar, jagar efter henne som en dåre iställe
    Då blir man ju jämt brun över hela kroppen iaf *s*

• Storm07

Hihi, gräv en grop i sanden för magen Nej skämt åsido, funkar det inte att ligga på sidan mot solen?

• Tipptopp

Man kanske kan prova sidan då, -men när man har benen på varandra måste det bli himla konstig solbränna, eller ?

-Vilka problem man har

• Luna74

Ett tips som fungerar om man inte vill ligga på mage är att sitta gränsle över en stol och vila huvud och armar mot ryggstödet. Lägg en hadduk där så blir det riktigt bekvämt. Visserligen bli inte baksidan av låren bruna men hela ryggen får sig sol och ev vaderna.

Har iofs inte provat detta med mage utan haft det som lösning när jag solat på en liten balkong! Lycka till!

• Pyff

Funderar på att köpa en badring och ligga på..........kanske kan funka..... hi hi hi hi

• Agge

Som Odie skrev: man behöver ju inte ligga! Man kan ju röra sej och pyssla med div saker i solskenet. Spela boll eller rensa ogräs eller nåt*s*

Agge BF 2/7 och som fortfarande spelar golf i solskenet och längtar som en tok efter det lilla livet!!!!!!

• missy

Helt allvarligt varför inte gräva en gropp för magen om man ligger på en sandstrand?
    Det har jag helt ärligt funderat på att göra när jag kommer iväg till stranden.
    Det känns inte som man kan bli lika jämt brun om man ligger på sidan

• Sassi

Den där gropen i sanden funkar perfekt...*ler* Har provat....

• Tipptopp

Men hur gör man om man är hemma på gräsmattan då ? Får väl säga åt sambon att gräva upp en grop åt mig

• Glad i hågen

Vilka bekymmer! Trots att jag inte har mage än så är jag inte mycket för att ligga och sola. Är dock mycket i rörelse och brukar få en jämn solbränna av det. Men såhär när kritvita vinterben bländar så brukar jag grunda med lite brun utan sol. Mary Kays är suverän, jämn och gyllenbrun.

• Zocute

Gräv en grop i sanden och lägg magen där...he he

Eller gör samma grej med kudddar..

• Odie

Stå på alla fyra!!
    Ser nog kul ut om inte annat

• Madickeri

*skrattar*
    Vilka roliga tips...

• hidden angel

blir till o gräva grop eller ligga på sidan! =) alla lösningar e bra utom de dåliga ;)

• trollsländan

Hur länge får man sola egentligen? Bor i södra Frankrike och här har det varit sommarväder ett tag. I alla franska tidningar talas det om "graviditetsmasken" dvs pigment förändringar i framför allt ansikte. har alltså varit och inhandlat solfaktor 60 för att vara på den säkra sidan... har ni också hört talas om pigment förändringar?!

• älsklingsdockan

Min mage är iof inte så stor än. Men jag använder en luftmadrass där jag tar ut den mesta luften i mitten partiet (den är 3delad). Funkar jätte bra! Mjukt och skönt är det också.

Svar på tråden Har ni förslag hur man solar rygg och bakbenen ?