TIPS! första året pärm.
köpte mej en grön pärm om första året... men gillade den inte. vill göra en egen. nån med tipps och bilder på egna pärmar? eller var man kan köpa en annan modell på pärm med färdiga blad?
köpte mej en grön pärm om första året... men gillade den inte. vill göra en egen. nån med tipps och bilder på egna pärmar? eller var man kan köpa en annan modell på pärm med färdiga blad?
gummibears: ja en grön glittrig..
Jag tänkte själv köpa en svart pärm och ha svarta kartongblad i. Det är snyggt. sen kan man ju om man vill köpa massa pysselgrejer och smycka pärmen =)
Jag köpte vanliga svarta fotopärmar på Åhléns som jag dekorerat med tjejernas namn och en blomma på framsidan, sedan fyller jag på med foton och lite framstegsfakta på vanliga fotoark- blir bra tycker jag.
är det nån som har bilder på böckerna/pärmarna i sitt galler?
ålen: Vad heter den?? Vill så gärna köpa den, men kommer ej ihåg vad den heter eller vem som har gjort den. Samt, vad fick du ge för den??
köpte den på obs. kommer inte ihåg va den heter.(e hos mamma nu) kommer hem i kväll och kan lägga in namn och tillverkare då. priset varierar välldigt från olika ställen. från 150 - ca 300kr.
Vore jättesnällt om du kunde kolla upp när du får tid vad den heter. Tänkte att man kanske kan hitta den på nätet. Hittade den på Bokia, där den kostade 350 kronor (vilket känns väldigt mycket).
ålen: Du behöver inte kolla upp. Efter ha letat här på forumet länge, så hittade jag faktiskt namnet på den 'När jag var riktigt liten'. Tack i alla fall!!
gummibears: ja så hette den jah!! hittade du nått bra pris på den då?
Tyvärr så hittar jag ingen på nätet
Får väl kika runt i affärerna runt omkring här. Gillar verkligen den eftersom man kan sätta in fler papper om man skulle behöva (+ att jag gillade innehållet i den). Någonstans måste den ju finnas att köpa för billigare peng än 350 spänn!!
Håller på att lägga in bild i mitt galleri.
puff