• Beatrissan

Medial/andlig vägledning i Göteborg

Hej,

Jag letar efter någon som ger medial/andlig vägledning i eller runt Göteborg.
    Antingen via personligt möte eller mail, helst via en träff.

Hade velat gå till L. Ranehag då hon verkar vara en underbart härlig människa, men tyvärr är det svårt på den fronten.

Någon som har tips på en bra medial/andlig vägledare i göteborg med omnejd?

Tack!

När en dörr stängs öppnas nya¤
  • Svar på tråden Medial/andlig vägledning i Göteborg
  • Lilly80

Jag rekomendera Kicki Johansson från Borås. Har varit på 1 privat sittning hos henne samt stor sianser. Och hon är helt underbar.  Kanske svårt att få en tid snabbt. Men hon är kanonbra!.
    Hon har en hemsida bara att googla hennes namn.

• Lilly80
    Teskedsmamman skrev 2010-01-09 20:24:04 följande:
    Ser nu att hon inte har kommit så långt på hemsidan men hon tar emot bokningar.
    Är det lång väntetid hos henne?
  • Teskedsmamman
    Lilly80 skrev 2010-01-09 20:24:59 följande:
    Är det lång väntetid hos henne?
    Tror jag inte, hon väntar på sin F-skattesedel för att dra igång sitt företag, så jag tror säkert att du kan få tid redan nästa vecka (pratade med henne senast idag)
    Mina bloggar: ☆ Virkaholic ☆ och tesked.blogspot.com/
  • Beatrissan

tACK FÖR TIPSEN!

Teskedsmamman, hon i Mölnlycke vad är hon? medium, häxa..?
    Känner du henne privat eller varit hos henne?
    Såg hennes hemsida och den var inte så informativ,precis som du skrev..
    Men Mölnlycke ligger hyffsat nära mig så hon e intressan!!

• Vela

Atlantis i Vasa är mycket bra. Annette heter en kvinna som ger andligvägledning och goda råd inför kommande utmaningar. Har varit där vid 3 olika tillfällen med cirka 4 år mellanrum, mycket har stämt in...

• Bubbsan

Vela; Jag har oxå varit hos henne, och allt har stämt på pricken. Tycker dock att det inte har gett mig så mkt de senaste gångerna jag varit där. Kan ändå varmt rekommendera henne.

• Umbrageous

Frågan är VAD du vill få ut så kan folk råda dig till rätt person.

• Vela
    Bubbsan skrev 2010-01-19 15:25:09 följande:
    Vela; Jag har oxå varit hos henne, och allt har stämt på pricken. Tycker dock att det inte har gett mig så mkt de senaste gångerna jag varit där. Kan ändå varmt rekommendera henne.
    Kände precis så när jag var där i våras. Hon fick fram mest om min sambo eller våra vänner och väldigt lite om mig... Men väldigt mycket stämmer och jag är iallafall glad, "lättad" och fylld med energi när man går ut därifrån
  • Kickanwiden

Jill Petersson är kanonduktig ! (vart med i det okända.. bla men är jätte lång väntetid hos henne)
    Annars sitter det en tjej som heter Susanne på Regnbågen i Haga.. Hon har prickat in massa saker på både mig och min familj. Kan varmt rekommendera henne.
    Tror du kan få en tid inom ett par veckor..

• Beatrissan

Tack alla,

har funderat på regnbågen i haga, men inte kommit iväg än..

Vi har börjat med inspirationskvällar hos min granne ca 1 g i månaden då det kommer dit ett medium och livscoach, det är görkul, ska träffa henne själv nu på tisdag, lite nervigt men hon är jättegó!!

Tack igen!

Svar på tråden Medial/andlig vägledning i Göteborg