• Sofhol

Gravida i Linköping

Hej är en tjej på 20år,bor ihop med killen & våran son på 1½år & väntar nu vårat andra barn som är beräknat att komma 24/5. Har kollat könet å vad dom kom fram till var det en flicka denna gång. Är så nyfiken på den nya.

Skulle vara kul om det fanns nån mer i linköping som väntar 1:a eller 2:a barnet som kanske är intresserad av att träffas å ta en fika..

• Svar på tråden Gravida i Linköping
  • Sofhol
    fereshte skrev 2010-03-18 19:38:14 följande:
    Hej har BF i november :) annars bor jag i linköping. Blir 20 i oktober! Det här blir första barnet för oss!
    Hej hej. gud va kul grattis till graviditeten. Första barnet e ju sjukt roligt att vänta men ack så sakta de känns som tiden går, nu under min andra graviditet tycker jag tiden har gått jätte fort.. :D
  • zebri

Hej hej
    är 22 år och väntar mitt och min sambos första barn den 1/11 :)
    flyttade till linköping i december och känner inte så många här skulle va kul å ta lite nya och ta promenader :)

• Sofhol

Hej- Okej där ser man. Ja men de går ju alltid att fixa så man kan träffas å ta en promenad lr fika..

• MiaIa 90

Grattis det låter jätte kul:)
    Om du vill skriva något mer med mig är det bara att fråga efter min msn.
    Mvh Mia

• kaninsh

tjoho:D Bor inte i Linköping men kommer flytta dit nu i sommar:) Väntar mitt första barn och förlossningen väntas den 19 okt:D Hade varit trevligt med kontakter eftersom ja inte känner en enda i Linkan och det gör inte min kille heller som faktiskt redan bor där xD

Svar på tråden Gravida i Linköping