Inlägg från: Vivvi |Visa alla inlägg
  • Vivvi

Barnrum rymdtema

Sonen ska äntligen få "nytt" rum dvs ut/bort med allt Nalle Puh o disney, och in med rymden (hans absolut största intresse nu).
    Men jag behöver tips och hjälp....var kan jag hitta rymdprylar typ mobiler, lampor gardiner, ramar, hyllor med rymdassociationer? Jag/vi vill inte pyssla eller måla själv den här gången, det har vi varken ork eller tid till för tillfället (ny bebis kommer om två veckor!). Så det är köpegrejer som gäller...
    Tacksam för hjälp!

• Svar på tråden Barnrum rymdtema
  • Vivvi

Tack för tipset! Den var häftig!....undrar om det är svårt att sätta upp 12 bitar....fast det blir makens problem, hihihihi..{#lang_emotions_cool}

• Vivvi
    Blissphemy skrev 2010-01-11 20:34:04 följande:
    Min favoritfotorymdtapet, tror jag. Så kan man inreda resten av rummet som månen
    Häftig bild! Täcker den hela väggen?
  • Vivvi
    jassikan skrev 2010-01-12 00:10:44 följande:
    Vilken ålder?   Här finns tyg och bäddset med stjärnor och planeter:butik.barntyger.se/advanced_search_result.php...och lampor med stjärnor:butik.barntyger.se/advanced_search_result.php... Dekorationer med stjärnor och astronauter. www.mellmine.se/shop/catalog/advanced_search_...Självhäftande motiv kan du ju dekorera möbler med också. Lite rolig taklampa:www.jotex.se/DetailPages/DetailPage.aspx?cate...Lite "space" över den. En stjärn- eller månglob kanske:www.kartcentrum.se/shop/?cat_id=27Lite kunskap också kanske. Lite astronauter och rymdskepp (leksaker):www.greenjellytoys.com/Shop/Index.php?sArtMod... Väggklocka med rymdmotiv:www.joyofgiving.se/vaggklocka-stick--play-spa... Självlysande färg:www.cchobby.se/pages/product.asp?itemGuid=324...   Hoppas du hittar något som kanske passar
    Åh vilka bra sidor!!!!! Sonen är 5 år och han kommer att älska stjärngloben, de självlysande märkena och leksakerna!
    Hittade en lampa på Ikea som lyser med olika rymdmotiv i olika färger....den blev genast populär! Förmodligen kör vi en vägg med fototapet också. Vi får se!

Tack för tipsen!
Svar på tråden Barnrum rymdtema