• Anonym (litet "smygbi")

Ett surrande litet smygbi

Hej allesammans,

Undrar om det finns fler kvinnor som mig därute?

Fler som känner sig riktigt attraherade av andra kvinnor men inte riktigt vågar ta steget.?
    Jag lever i ett samboförhållande med min kille. Har ett ganska ok...lite rutinartat 6-liv men det duger. Det är bara det att, jag kan känna mig väldigt attraherad av andra kvinnor. Är inte intresserad av ett förhållande på ett plan som är mer än vänskap, som skulle kunna innebära en sexuell laddning/kontakt emellanåt.

Vill nog mest prova...men min kille skulle inte kunna acceptera det...

• Svar på tråden Ett surrande litet smygbi
  • Anonym (Sugen)

Har varit en fantasi under många år.

• Anonym

Jag vill testa, min man skulle dock säga nej. Men ibland så känner jag att 'Det han inte vet, lider han inte utav' & att man kan se det mer som tjejsnack.

• Anonym

Ring fritt forum 0850002030 kod801

linje för oss bitjejer

ses där

• Anonym

jag skulle ocksp vilja testa..

• qenzo

Vill ni prova, så gör det... Ja om ni nu inte har ett förhållande då kanske. Men det går ju att luska med "gubben" isf hur han skulle reagera om ni fick testa lite :P

• Mysan063

Jag VAR precis som du.
    Jag och min sambo har varit tillsammans i 8 år i sommar, och han har alltid vetat om att jag även varit attraherad av tjejer.
    För 3 år sen hade jag sex med en tjej för första gången, och sambon har aldrig känt svartsjuka.
    Sexet mellan två kvinnor är obeskrivligt skönt.. Hoppas du får snart ;)

sodelicous.blogg.se

• Anonym ("Nykläckt")

Förlåt men jag måste bara få tala om min mans syn på om jag skulle ha sex men en annan kvinna. Han säger att han kan ju inte tävla mot en kvinna så det är lugnt :)
    Är han knäpp eller???

• Anonym (candygirl)

Han låter i alla fall väldigt självsäker....

• qenzo

Nykläckt - Varför skulle han vara knäpp? Jag skulle snarare tro att din kille tycker att det skulle vara skitballt med 2 tjejer.. kanske får han va med? ;)

• Anonym ("Nykläckt")
    qenzo skrev 2010-01-19 08:10:33 följande:
    Nykläckt - Varför skulle han vara knäpp? Jag skulle snarare tro att din kille tycker att det skulle vara skitballt med 2 tjejer.. kanske får han va med? ;)
    Jodå han skulle vilja va med, vi började vårt liv tillsammans som KK.s och hade en trekant då med en till tjej dock ingen som jag var så speciellt intresserad av utan för att det var en kul grej. Jag tycker det är rätt skönt att han har den inställningen han har men jag skulle nog aldrig kunna göra något ändå eftersom jag själv är för sotis för det :) Jag skulle inte kunna se honom med ngn annan nu.
Svar på tråden Ett surrande litet smygbi