Dansar med vargar!
Hej och hå! En ny tråd Hoppas nu att alla trevliga människor hittar hit. Jag har ju gjort det
/Stintan
Hej och hå! En ny tråd Hoppas nu att alla trevliga människor hittar hit. Jag har ju gjort det
/Stintan
Vi kan fjompa tillsammans Alla i en enda stor hög
Det har inte börjat än Men jag sitter fast i andra program. Ska försöka göra några bra symbolbilder till en grej
Men snart ska jag kila ner och kolla in husfruarna.
jag har blivit kallad för Lemur när någon skulle säga vad jag var för djur Undrar vad det beror på? Kan man inte se var jag börjar eller slutar
Mmmm blodpudding Håller med Java. Det är gott. Lite skosulelika ska de vara
Och hemgjord lingonsylt till. Slurp.
Usch nu blev jag hungrig (igen). Men nu ska jag stoppa mig i sängen.
Gnatt alla!
Jag kollar inte på fotbollen. Jobbar istället. Men tittar in då och då.
Stintan
Extraknäcker lite! Måste ju få julklappspengar.
Och så är det skoj också. Det som tar stryk är kroppen. Jobbigt att sitta vid datorn hela tiden. Fast det gör jag ju ändå Med er!
Tråkigt att E har feber
har traderat gamla leksaker Till syskonbarnen i julklapp. Några ska få vårt gamla hockeyspel också som nästan är sönderspelat
Här är det tanken som räknas, inte värdet i stålars
Men det blir värre till de vuxna. Det tål att kluras på. Ska skramla till en digitalbox till mor för de släcker ner snart där hon bor. Tror nog att hon måste få en antenn också för den gamla är just det gammal.
Någon som har några vuxen-julklappstips som inte kostar skjortan? Eller det kanske är lite tidigt att tänka på det.
Vad ska jag göra då????
Har ju jobbat klart för dagen.
nä, allt UTOM webbdesign Tyvärr. Men man kan inte vara bäst på allt
Nu sitter jag och redigerar foton från släktdop. Jisses så många syskonbarn jag har OCh söta är de allihop.