• svartaskalman

Dansar med vargar!

Brrrr -3,6 här i trakterna. Börjar dock klättra till 0:an.
    Bara att skrapa rutor igen
    Ska på möte i dag ang öppet-tider i det köpcentrum jag jobbar. (=hönsfajt) Bäst att ladda med en redig frukost.

Hoppas att alla har det bra, med bäbisar och magar
    Kram på er!

• svartaskalman

YYYYYYYYYYYyyyyyyyyyyyyyyyyyyyllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll! Vart är alla?

• svartaskalman

Tittar in lite snabbt å jublar " JAG SKA PÅ KRAKTRÄFF"!!!! Det ni, försök stoppa mig om ni kan

• svartaskalman

Godmorgon! Nu är det halloween *BUuuUUuuU* Känner hur vampyren i mig vaknar.
    Men i år blir det ingen maskerad Däremot ska jag gå modell på en lokal modevisning idag å då ska jag få gå som djävul på en av ingångarna Alltid något!
    Förövrigt ser det ut att bli en lång dag med mycket väntande på hårfix å sminkning. Tur man är ledig i morgon i allafall.

Hur ser eran helg ut?
    Blir det något bus ?

Ruskiga kramar på er alla monsterdiggare!

• svartaskalman

Nu är djävulen tillbaka till sitt snälla lilla jag igen

Hstintan: Du skulle bara veta hur övertygande jag kan vara om jag bara vill Å med ett par vita linser i ögonen kan man skrämma vettet ur MÅNGA. *Skratt*
    Men kläderna var inget vidare övertygande. Hade 7 min på mig att iträda rollen och sedan ytterligare 7 för att byta om till festkläder (klänning, handskar, sjalar och en himla massa smycken) Men roligt var det!

Fia: Grattis till det dubbelfina resultatet! Nu lär jag nog hålla tårna också

Lehen: Jag har tummar till dig också

Till er alla: En toppen fin helg på er allesammans!

Kram Ss

• svartaskalman

Hallå hallå hallå....... HALLÅ!

• svartaskalman

Självklart gör vi det FF! Du finns alltid i våra tankar

• svartaskalman

Sammet: Håll i hatten

• svartaskalman

Blev de någe fint Lehen?

Svar på tråden Dansar med vargar!