Dansar med vargar!
Kommer in ylandes och dansande!!!! härligt!!!
Eftersom jag svikit mitt löfte till iors att skrika ut min glädje i en annan tråd,,
så gör jag det här:
IORS ÄR GRAVID!!!!!!!och jag är sååååå lycklig!
Kommer in ylandes och dansande!!!! härligt!!!
Eftersom jag svikit mitt löfte till iors att skrika ut min glädje i en annan tråd,,
så gör jag det här:
IORS ÄR GRAVID!!!!!!!och jag är sååååå lycklig!
Åhhh fiaf..vad avis jag blir..vill oxå träffa grisen och hennes kultingar...min lilla pingla..
Du får ge henne en stor
i pannan och en bamsekram från mig..
IORS ÄR GRAVID!!!! Du minns att du gjorde så här mot mig va!!! sÅ toka på dig du
städa städa varje fredag oxå varje jul det tycker jag är kul!!Jag är övertrött tror jag...lite miljöskadad..kanske oxå...
Nej nu ska jag göra nått vettigt jag oxå
på er
Grisen!!! Hello!!! Nu kan jag ju inte dra..men inser att jag kommer bli tvungen snart...men va kul att se ditt tryne!! Vad ska ni hitta på då? Ska hon hem till dig elle ska ni dejta på stan...??
Ja absolut!!! Dem är ju jämngamla kan man säga pojkarna så det gör det extra roligt..fast att få träffa dig är ju en kick bara det
Vad väger dina gossar nu?
Vad blev det för bil?? akta trottoarkanterna om du har fetfälgar?! kan blli dyrt.
Samma...5.5 ca!! har inte vägt han på bvc sen den 19:e september..har ställt han på våran våg här hemma. Han vände sig från rygg till mage igår förresten..stolt mor
Albin älskar att ligga på golvet under sitt gym..babysittern är inte lika poppis längre..när han ligger i den går han upp i brygga och halkar ur
Han har kanske sett hur hans mamma brukar hålla på
Måste dra nu grisen
och klura på en dag!!! kör försiktigt och pussa floppen från mig och albin..
Goddagens!!först in här idag.Men det lär ju bli ensamt för ni verkar ju vara ett gäng nattugglor
ior;skönt att se att druvan & du mår bra