Dansar med vargar!
Ville bara kika in och önska alla en härlig fredag och en riktigt bra helg!
Jag kommer inte vara hemma i dag/kväll och vet inte hur mkt tid det blir till FL under helgen heller...
Kram på er!
Ville bara kika in och önska alla en härlig fredag och en riktigt bra helg!
Jag kommer inte vara hemma i dag/kväll och vet inte hur mkt tid det blir till FL under helgen heller...
Kram på er!
Ville säga Grattis här oxå Sammet!
Vad glad jag blev när jag startade datorn och såg ditt meddelande!
Var lite orolig i går kväll när jag kom hem för att jag inte hittade något resultat i testlistan... Väntade du med att testa tills i dag?
Eller väntade bara med att berätta.
Kram Fia
Ok, då hänger jag med.
Åh nej!
Det måste ju betyda att jag inte tog placeringen!
Inte jag i alla fall, har inte kollat på det den här säsongen...
Men nu skall jag äta lite efterrätt och se om det är något annat på TV.
jaha, här var det tomt. Antar att Robinson håller på nu.
Skulle bara säga att det är 7 platser kvar till nästa 100-placering hos mig. De 2 senaste har varit gäster så jag hoppas att det inte blir det den här gången... Eftersom de redan har börjat med julklappsgrejer i vissa affärer tänkte jag vara tidig och bjuda vinnaren på glögg och pepparkakor!
Kikar in och säger hej!
Pandy: Lycka till med nya rökstoppet.
Är oxå f.d. rökare som har slutat ett par gånger...
Men nu var det länge sedan jag rökte så jag tror inte att jag kommer trilla dit igen.
Iors: Jag såg dig aldrig som ett hopplöst fall!
Bara väntade på ert + som jag var övertygad om skulle komma till slut. (Ok, det kanske delvis beror på försvarsmekanismer, för om du var ett hopplöst fall skulle ju jag själv vara ett ännu hopplösare fall...
)
Andra färskförsöket blev det väl för er? Alltså tillhör ni de ca 50% (kanske t.o.m skall vara en lägre siffra?) som lyckas efter 2 IVF.
Jag har ju oxå gjort 2 IVF och inte lyckats än... Blir det inget + på de FET vi har kvar så hoppas jag att vi tillhör de 60-70% som lyckas inom 3 färskförsök.
Jag får väl egentligen instämma med vad FP skrev, "man vet ju aldrig"
(angående att trilla dit igen). Men nu var det väldigt många år sedan jag slutade röka (senaste gången) så det krävs nog ganska mkt för att jag skall börja igen.
(Hoppas jag i alla fall.
)
Japp, i morgon är det date med Amadea och Lehen.
Det skall bli skoj!
Hoppas lunchen på Julien blir god!
Jag har ätit både lunch och sen middag där, och då tyckte jag nog faktiskt att lunchen var godare än det jag åt sent på kvällen.
(Men det var inget fel på den andra maten heller, bara lite mäktigt/väldigt stor portion.) Du får berätta efteråt vad du tyckte!
Ville oxå kika in och önska alla en trevlig helg!
Kram på er!