• Lehen

Dansar med vargar!

Vi har åkt förbi & tittat på massor av hus, men dom ligger alltig knasigt vid en väg eller iknött mellan massa andra hus (om priset är rätt), ligger dom bra så är priset skyhögt...

Vi har gatan framför vårt hus & skogen bakom & lekplatsen syns från vardagsrumsfönstret...Så det är svårt att hitta nåt annat som passar & till rätt pris...

Vi behöver helt enkelt massa mer pengar. Hmmm, hur ska man få till det då???

• Lehen

Nu har vi varit & tittat på ett hus...
    1.5 plans...

Bottenplan
    Kök, vardagsrum i vinkel med kakelugn, sovrum, badrum med bubbelbad, tvättstuga, inglasad altan terass & trädgård som vetter mot lekplats...Garage & förråd...

Övervåning
    3 sovrum med snetak & stort allrum oxå med snetak & badrum...

Vit mexisten & markiser på de flesta fönster...

Totalt 179 kvm
    Utgångspris 1 575 000:- Vad tror ni om det????

Jag blev helsåld (älskar det) ca 300 000 emellan blir kostnaden för oss...

Undra om det är värt det...???

• Lehen

Det är inte sant...Vi såg det huset jag berättade om på nätet & skulle åka förbi & titta vart det låg...DÅ VAR DET VISNING...& vi blev sålda så nu är vi helt hipp som happ med i en budgivning...Vi som inte ens hade planerat att flytta...Har därför städat & röjt hela helgen för mäklaren ska komma hit imorgon & värdera vårt hus...

Det är i närheten av där vi bor nu...Men istället för radhus så är det kedjehus & istället för tre våningar är det två...Samma bostadsyta...

• Lehen

Hmm, jag får ont i magen för jag trivs såååå bra här där vi bor nu...

Men tycker det är lite jobbigt med tre våningar...Det andra huset är smartare men tänk om jag inte trivs lika bra... båda husen ligger i riktigt bra områden...Det andra bara lite längre upp i den kommundelen jag bor nu ca 1.5 km

• Lehen

Jo, det är sant...Det är ju i samma stadsdel tom

• Lehen

Om mellanskillnaden inte blir för stor så köper vi det men vi har inte lust att lägga massa hundra tusen emellan...

• Lehen

Till alla med snoriga täppta bebisar....

Bröstmjölk är bästa botet i näsan alltså...Mjölka ur lite i en typ äggkopp ta en pipett eller medicinspruta & sug upp lite mjölk däri & sraya in i bebisens näsa...DET FUNKAR...bättre än koksalt...Så gjorde jag jämnt med E & den var kanonbra....

• Lehen

Amadea: jajamensan, det är dags för de skumma drömmarna
    Jag hade massor & det hör liksom till...

• Lehen

Iors: Visst kan dina problem ha med graviditeten att göra...Det händer ju en hel del i kroppen nu...Det bästa är väl dock att prata med någon...Ring en barnmoska så du slipper vara orolig (om du nu är det)...Lycka till...

Svar på tråden Dansar med vargar!