• Anonym

lelo?

är Lelo prylarna bättre än andra? hade tänkt köpa en lelo pryl till tjejen och undrar också om ni har några rekomendationer ...

• Svar på tråden lelo?
  • Anonym

kan du utveckla det lie, varför?

• Anonym

Jag har en lelo. Den är jättesnyggt designad och skön form, men för dålig vibration för min smak.

• Anonym
    Anonym skrev 2010-01-11 20:04:41 följande:
    Jag har en lelo. Den är jättesnyggt designad och skön form, men för dålig vibration för min smak.
    Vilken modell är det du har?
  • Anonym

Den heter  Lelo Nea och är svart med rosa blommor.

• Anonym

JAg tycker vibratorn är för svag...

• Anonym

någon annan som har någon av stavarna? den som apoteket sälje tex?

• Anonym

någon som har åsikter om glidmedel, har hört att både och om att det är ok men silikonbaserat glid till lelo...

• Anonym
    Fridalusen skrev 2010-01-29 12:50:39 följande:
    På Lelos sajt står det såhär: "Lelo rekommenderar att du inte använder ett silikonbaserat glidmedel tillsammans med din Lelo-produkt då det kan påverka silikonet på produkten. Om du vill använda ett silikonbaserat glidmedel rekommenderar vi att du testar det på en mindre yta först. Använd heller aldrig massageoljor eller hudkrämer. Tillsammans med Lelo Luxe produkterna kan du dock använda både silikon- och vattenbaserade glidmedel." Jag skulle inte prova det där med liten yta heller, ett silikonbaserat glidmedel fräter inte sönder leksaken direkt, utan det brukar ta några veckor eller så. Har gjort det misstaget på en helt annan leksak och silikonhöljet blev helt trasigt pga glidmedlet.
    tack snabbt svar, men vilkaär deluxe produkterna? de i guld och silver?
Svar på tråden lelo?