Inlägg från: Fridalusen |Visa alla inlägg
  • Fridalusen

lelo?

Jag har jobbat i "sexbutik" och sålt många Lelo, vilket jag gjort med glädje då jag tycker att de är de allra bästa sexleksakerna. Dock tycker jag, som flera andra påpekat, att vibrationerna är för svaga i Lily, Mia och Nea, men tar man en större stav som Gigi, Liv eller Iris är vibrationerna betydligt bättre.

Gigi saluförs som G-punktsstav, men fungerar även superbra enbart på klitoris! 
    Iris har två vibratorer inuti som kan arbeta parallellt, vilket ger en trevlig känsla.
    Dessutom är de extremt tystgående och uppladdningsbara och går att köpa både på Apoteket och Onoff.
  • Fridalusen
    Anonym skrev 2010-01-29 08:08:23 följande:
    någon som har åsikter om glidmedel, har hört att både och om att det är ok men silikonbaserat glid till lelo...
    På Lelos sajt står det såhär:
    "Lelo rekommenderar att du inte använder ett silikonbaserat glidmedel tillsammans med din Lelo-produkt då det kan påverka silikonet på produkten. Om du vill använda ett silikonbaserat glidmedel rekommenderar vi att du testar det på en mindre yta först. Använd heller aldrig massageoljor eller hudkrämer. Tillsammans med Lelo Luxe produkterna kan du dock använda både silikon- och vattenbaserade glidmedel."
    Jag skulle inte prova det där med liten yta heller, ett silikonbaserat glidmedel fräter inte sönder leksaken direkt, utan det brukar ta några veckor eller så. Har gjort det misstaget på en helt annan leksak och silikonhöljet blev helt trasigt pga glidmedlet.
  • Fridalusen
    Anonym skrev 2010-01-29 15:54:46 följande:
    tack snabbt svar, men vilkaär deluxe produkterna? de i guld och silver?
    Precis. Och de ska du antagligen ändå inte köpa.
Svar på tråden lelo?