• Anonym

Någon som känner till Badoo? Han är medlem där!

Hej!

Min pojkvän är medlem på en sida som heter Badoo (vet att det påminner lite om FB) och där har han sparat alla sina tjejkontakter som jag sade åt honom att radera för ett tag sedan.

De hamnar väl inte där automatiskt utan han måste väl ha satt kontakterna dit då jag bad honom att radera? Jag tycker att det är lite falskt av honom, eller vad anser ni? Hur skulle du reagerat i samma situation?

Han har dessutom blockerat alla tjejerna förutom en tjej och hon skrev till honom "Vad vill du hitta på idag?" Väldigt misstänksamt. Tror att han raderat historik eftersom man ej ser vad han har skrivit till henne. Kanman göra det på Badoo?

Behöver all hjälp jag kan få nu från er Badoo-kunniga.

Mkt tacksam för svar!

• Svar på tråden Någon som känner till Badoo? Han är medlem där!
  • Anonym

*Puffar*  Någon som vet? Väldigt tacksam för svar!

• Anonym
    Anonym skrev 2010-01-10 12:15:09 följande:
    Hej!Min pojkvän är medlem på en sida som heter Badoo (vet att det påminner lite om FB) och där har han sparat alla sina tjejkontakter som jag sade åt honom att radera för ett tag sedan. De hamnar väl inte där automatiskt utan han måste väl ha satt kontakterna dit då jag bad honom att radera? Jag tycker att det är lite falskt av honom, eller vad anser ni? Hur skulle du reagerat i samma situation? Han har dessutom blockerat alla tjejerna förutom en tjej och hon skrev till honom "Vad vill du hitta på idag?" Väldigt misstänksamt. Tror att han raderat historik eftersom man ej ser vad han har skrivit till henne. Kanman göra det på Badoo? Behöver all hjälp jag kan få nu från er Badoo-kunniga. Mkt tacksam för svar!
    inte säker, men tror att kontakterna kommer till ens sida om de bara skriver något.. men sen kan man lägga till dem under favoriter också och det måste man ju göra själv.
    man kan välja att antingen ta bort det som skrivits eller ha kvar det
    har man kvar det så finns det en siffra efter namnet hur många inlägg som skrivits, är det noll har man raderat
  • Anonym

#3 Tack för informationen! Vad tycker du i mitt fall? Han har ett meddelande från en tjej som skrivit "Vad vill du hitta på idag?" Han har fått det för några dagar sedan och har henne bland vänner

• ReRant

Är inte det största problemet här att du tvingar din pojkvän att radera alla tjejkontakter på FB?

• Anonym (inlägg3)
    ReRant skrev 2010-01-10 15:48:43 följande:
    Är inte det största problemet här att du tvingar din pojkvän att radera alla tjejkontakter på FB?
    beror inte det på också om de haft en del problem med sånt innan och han kanske lovat
  • Anonym

Han hade dem inte på FB och jag tvingade honom aldrig. För ett år sedan hade han en massa tjejkontakter på sin MSN med namn som "villig tjej" "1994" (ungt!) "kåt brud" osv. Jag sade åt honom att jag önskade att han raderade (inte tvingande) och han gjorde det. Istället sparar han kontakterna på badoo Och verkar nu ha kontakt med en tjej där

• Anonym (inlägg3)
    Anonym skrev 2010-01-10 15:46:22 följande:
    #3 Tack för informationen! Vad tycker du i mitt fall? Han har ett meddelande från en tjej som skrivit "Vad vill du hitta på idag?" Han har fått det för några dagar sedan och har henne bland vänner
    alltså; det är ju egentligen jättesvårt att säga
    beror ju mycket på som jag skrev i inlägget innan här att beror ju på också om ni haft tidigare problem med sånt här...
    har han läst meddelandet eller var det oläst??
    vet han om att du har hans lösenord dit??
    för vet han att du har det och kan läsa när som, men inte raderat det så tror jag inte det kan vara så hemligt
    men då skulle ju isåfall handla om en kompis och isåfall borde ju du känna till henne
    för annars frågar man ju kanske inte någon så, utan mer; ska du hitta på något idag??
  • Anonym (inlägg3)
    Anonym skrev 2010-01-10 15:51:53 följande:
    Han hade dem inte på FB och jag tvingade honom aldrig. För ett år sedan hade han en massa tjejkontakter på sin MSN med namn som "villig tjej" "1994" (ungt!) "kåt brud" osv. Jag sade åt honom att jag önskade att han raderade (inte tvingande) och han gjorde det. Istället sparar han kontakterna på badoo Och verkar nu ha kontakt med en tjej där
    då tycker jag det verkar lite konstigt..
    visst behöver det ju inte betyda att han varit otrogen eller något. men är ju ändå att gå över gränsen enligt mig..
    är det en av de tjejerna där som han haft kontakt med innan??
  • Anonym

Han visste inte om att jag hade lösenordet och han har ej läst det ännu... men jag tror han misstänker att jag har lösenordet (invecklad historia) så han kan nog kanske dra sig för vidare kontakt med hene.

Formuleringen av frågan gjorde mig mkt frågande

Svar på tråden Någon som känner till Badoo? Han är medlem där!