Ystad-tråden nr 18
Jag läser mest känner väl inte att jag har haft så mycket att skriva. Men vi lever o tro det el ej vi renoverar ff
Jag läser mest känner väl inte att jag har haft så mycket att skriva. Men vi lever o tro det el ej vi renoverar ff
Mamma kvällar e ju alltid trevliga. Jag kan oxå alla datumar som det ser ut nu.
Hihi snart e det dags
Ja jag e ledig från den 1 till den 5 som det ser ut just nu. Jag jobbar inte iaf. Så säg en dag o tid så hugger vi in.
Jag går på stella tandvårdshuset tror jag det heter. På den lilla gränden in sidan om intersport.
Vi e också hel nöjda med stella(el vad det nu heter) kanon till barnen o mamma med tandläkarskräck.
Barnen håller sig friska sånär som på lite snor o hosta.
Jag har op bort två vissdoms tänder som ff gör ganska ont. Återkontroll på ons. Fick vajsing på örat så har hunnit med en kur penicilin men det hjälpte inte så får väl se vad tandläkaren säger.
Längtar efter sol så man kan va ute hela dagarna.
Köket börjar att bli färdigt o det e såååååå skönt.Snart snart kan ni komma hit på en mamma/barn träff tänkte jag. Med korv/hamburgar grill i trädgården.
Marianne
nallegubben
Catrine
Eva
Julia (Orzia)
Malin Vollmer
Antar att listan skulle se ut nått sånt här.
Här följer lite datum förslag så tar vi när så många som möjligt kan.
15,16 maj......hmmmmm blev visst inte så många förslag. Men detta är om det bara e en helg som gäller annars kan vi ju kolla om det passar bättre en dag mitt i veckan.
Ted som ska vabba här hos oss idag. Dante har haft feber sen i torsdags kväll håller tummarna att han e feberfri idag så allt kan va som det brukar imorron.
inget hos oss denna helgen ff sjukdomar + dåligt väder + att ted ska jobba natt. Får försöka få ihop det en annan helg istället.