• Cilija

Ystad-tråden nr 18

Hej, ett tag sen.

Carine: stackars er, när ska det ta slut?

Wilmer har med hosta, igen, så trött på det...

Idag är vi lediga så än så länge går jag i pyjamas byxor sen göra oss klara o sen ner o mysa med mormor, min mamma då!!

Välkommen hit My...

Tror My's flicka och Catrines flicka känner varandra. går ju avd bredvid varandra...

ha d gott alla!!

Kram

• Cilija
    Catrine skrev 2010-04-13 15:21:32 följande:
    Grillning hos Vollmer eller nå´t LISTA: Marianne nallegubben Catrine Eva Julia (Orzia) Malin Vollmer Ikväll ska Sara och Maria och Marckus till vårdcentralen, imorgon jag och på torsdag Kenny.... ljuvliga tider. Förväntansfull; tjejen heter Maria och är född 05
    tänkte att maria va ett år äldre. fick för mig hon skulle börja förskolan nästa år. 
    tänkte att hon va 6 år i år.

hur ska ni göra catrine, ska de gå kvar på backa? hejja hedeskoga
    marckus e så söt, för nåna veckor sen tappa han sin vante i snön o jag kalla på han, han blev nog paff jag visste hans namn men o andra sidan såg han väl nog vi prata lite. oh han tacka så blygsamt. *söt unge*
  • Cilija
    snuanh skrev 2010-04-30 19:41:12 följande:
    Hej!Länge sen man var här. Hoppas att allt är bra och att ni får en fin Valborgshelg. Själv har man vabbat i två dagar nu, men nu verkar M vara på bättringsvägen.
    skönt d, vi trodde wilmer va på bättrings vägen i morse, vakna glad, pigg o endast 38.3 men nu e den uppe i 39.9.

feber sen i tis eftermiddag (kl17) hostar, förkyld. virus hit o virus dit. känns som han ofta är sjuk!!!! såååå trött på d. e han inte feberfri imorrn inget dagis på måndag. o han behöver nog ändå en dag xtra för o vila upp sig. bara ringa dr igen o be om läkarintyg.... suuuuck.

Hoppas ni andra mår bra!!!

Kram
  • Cilija

Tittar in.
    Trist med alla sjukdommar, vi är friska, vågar väl knappt säga det!!!  *ta i trä*

Varit och lämnat Wilmer hos mormor o hennes "gubbe" han ska sova där inatt vi ska på 40 års fest. ohh hoppas det blir kul. Längesen man va iväg känns d som, mest sjukdommar som hägrat så ska bli kul med vuxen tid... :o)

Tänk, på tisdag fyller Wilmer 2 år, 2 år. var tog tiden vägen? han blev ju nyss 1.... gah vill bara stanna tiden ibland...

Kram på er alla. o ha en skön helg!!!

• Cilija

ja det har jag.... cecilia rasmusson heter jag, har ni nån grupp, har missat det men kollat in här hela tiden o ingen skrivit!!! inte undra på!!

• Cilija
    Catrine skrev 2010-06-24 14:23:22 följande:
    Har inte facebook....
    får ju skaffa.... :)
Svar på tråden Ystad-tråden nr 18