Vad kostar p-spruta?
Någon som vet priset
Någon som vet priset
105,50 kr/injektion.
En injektion var 12.e vecka.
Råder dig att läsa igenom skyddsinfo och biverkningslistan... se www.fass.se
Kopparspiral är gratis. Om du inte mår bra av p-spruta kan du inte "ta ut" den. Läs verkligen Fass först , alltihop, och tänk igenom en gång till.
p sprutan är inte bra om du tänkt ha ett barn till inom snar framtid,ett par år typ. annars är den perfekt-jag funkade bra på den o mådde bra!
Den ska inte användas mer än två år i följd eftersom den urkalkar skelettet. Jag hade den för flera år sen och jag var inte nöjd. Min bm rekomnderade inte den heller för det är så stor mängd hormoner som sprutas in på en gång.
då jag hade den kostade den ungefär samma summa som ett vanligt p piller kostade för 3 månader. o p sprutan räcker ju 3 månader-så det var som samma sak. men minns inte exakt,jag hade den för flera år sen..........
jag vill inte ha några mer någonsin så det är ingen fara. men låter ju inte bra med urkalkning. jag skulle tagit p-piller om jag inte ammat fortfarande
blir så att jag inte tar p- sprutan efter att ha pratat mer med barnmorskan och efter det ni sagt här . tack för tipsen. det får bli minipiller tills jag ammat klart och funkar det inte byter jag till ppiller annars kan jag ju fortsätta med minipiller