Fulaste namnet?
Nova är fint men utan lee som känns riktigt Wt.
Sandra är ett fint namn jag hoppas kommer tillbaka.
Ursula
Ragnar
Urban
Rakel
Ulla
Torsten
Orvar
Beata
Gunnar
Styrbjörn
Kerstin
Barbro
Roine
Majken
Mårten
Nova är fint men utan lee som känns riktigt Wt.
Sandra är ett fint namn jag hoppas kommer tillbaka.
Ursula
Ragnar
Urban
Rakel
Ulla
Torsten
Orvar
Beata
Gunnar
Styrbjörn
Kerstin
Barbro
Roine
Majken
Mårten
Såg det namnet här på FL igår den en förälder funderade på att döpa sitt barn till Diamantuss. Har ännu inte kunnat släppa det.
Hemskt att behöva använda sitt namn när man skriver ett CV. Det är ju inte så enkelt att byta namn eftersom man är van och lyssnar endast på sitt namn när folk talar med en.
Det fick jag erfara när jag var i ett land där de inte kan ha sitt andranamn som tilltalsnamn på ett pass. När jag besökte sjukvården ropade dom upp mitt andranamn när det var min tur. Jag reste mig ju inte på ett bra tag, eftersom jag inte förstod att det var mig dom ropade på.
Samantha, Pamela, Mariah, Vanesak osv gräsligt.
Texas, Kid, Lennon, Milton, Elton nej tack.
Tycker förövrigt väldigt mkt om John Lennon och Elton John.
Kevin är kanske värst. Dömt att gå åt pipsvängen med det namnet.
Naeh, inte så ovanligt ändå. Förutom Texas och vanesak som jag aldrig hört.
Chewin är nog värre än Kevin i så fall. Jag tänker på chewing gum. Antar att det är en innovativ stavning av Kevin?
Personligen tycker jag Li och Lee tilläggen på namn är bland det värsta. Eller Vanesak om det existerar. Det låter som ett möbelnamn på Ikea. 😂
Haha ja, Vanessa är en helt annan sak. Får hoppas det var det hen menade 🙂
Tiger? Det låter som taget ur nalle puh. Snart är nog de traditionella namnen de ovanligaste och alla påhittenamn de vanligaste.
Lea har jag aldrig träffat bara Leja eller Leila.
ludwig är såväl löjligt som osexigt. vet att det är ett statusnamn men låter så fånigt och är opersonligt också. mycket titta på oss som är lite finare liksom.
HAr svårt för Torsten.