• Anonym

Han har handen i byxorna!!

Har ett så banalt "problem" att jag kanske inte ens borde starta den här tråden... Det är så att min sambo sedan tre månader har en liten vana. På kvällen när vi sitter i soffan och mysbrallorna är på så har han handen INNANFÖR byxorna ibland. Ser hur handen rör sig där innanför. Först störde det mig något enormt, tog det som något sexuellt och blev äcklad... Nu har jag insett att så inte är fallet men det stör mig ändå. Kan inte med det....

Gör några av era män så?? Hur står man ut????

• Svar på tråden Han har handen i byxorna!!
  • Amanda85

Vad är det som stör dig med det? Bara en undran...
    Gör han det bland folk?

• Anonym
    Amanda85 skrev 2010-01-11 16:49:54 följande:
    Vad är det som stör dig med det? Bara en undran... Gör han det bland folk?
    Haha nej bara när vi är ensamna hemma... Vet inte vad det är som stör mig, har ju insett att det inte är något sexuellt. Men ja...det är bara så....usch :)
  • Anonym (japp)

Japp, precis det gör min make med. Han drar i förhuden, men inte sexuelt utan mer för att ha något att pilla på.

• Anonym (Bara gilla läget)

När min partner gör så brukar jag säga "Kliar det på ballarna?" {#lang_emotions_tongue_out}
    Nu har vi bytt tvättmedel och han kliar inte så ofta i skrevet nu.

• Anonym (jopp)

Har med en man som nästan allltid sitter med handen innanför brallan, och det stör mig för att d ser ofräscht ut, har frågat vad han skulle säga om barnen satt så? det skulle han säkerligen kommentera.
    Det är inte sexuellt ...men ändå.

• Amanda85
    Anonym skrev 2010-01-11 16:51:38 följande:
    Haha nej bara när vi är ensamna hemma... Vet inte vad det är som stör mig, har ju insett att det inte är något sexuellt. Men ja...det är bara så....usch :)
    Ptja du får väl försöka be honom att sluta upp med det då med förklaringen att det stör dig. ;)
  • Anonym

Känns bra att veta att fler karlar gör så. Då är han inte så konstig då... Som sagt, det är ju inte sexuellt..jag har kollat, den är slak. Han liksom pillar på den, väger pungen i handen... Undrar hur han skulle reagera om jag stack ner handen i brallorna och började pilla när vi kollade på Efterlyst.

• Anonym
    Amanda85 skrev 2010-01-11 16:55:29 följande:
    Ptja du får väl försöka be honom att sluta upp med det då med förklaringen att det stör dig. ;)
    Jag vill ju undvika det....vill ju han ska känna sig bekväm med att vara sig själv i min närhet, vilket han uppenbarligen gör :) Vill lära mig leva med det....
  • amanda j

min sambo e likadan.. så fort han sitter still mer än 2 sek åker handen innanför utan att äns tänker på de.,. just de stör mej inte vill han pilla får han väl de.. de som stör mej e att han inte tänker på de utan tar i saker å våra barn utan att tvätta sej. de stör mej å gör mej arg. men de får han höra oxå å då e de bra nån timme sen har han glömtbort sej igen...

• Anonym

Det kan faktiskt vara en trygghetsgrej också, många tjejer gör så som trygghet, även män!

Svar på tråden Han har handen i byxorna!!