Hei!
Tänkte att jag skulle skriva någon mening till dig. jag vet ej när du har skrivit detta.
Iallafall jag har otc och min dotter har det. Jag är 27 idag o min dotter 2,5 år.
När jag var tre är fick mina föräldra reda på att jag hadde otc jag var jätte sjuk som liten var så sjuk att jag var nära att dö. jag var flera månader på sjukhuset i helsingfors (är från finland) Jag fick medicin och blev bättre,åren gick och jag forsatte som vanlit gick i skolan hadde kompisar,jag blev äldre började studera ,alkohol kom in i bilden,provade röka ,gick på krogen(baren) jag blev gravid 06 det var en pojke, han var så sjuk så han skulle ha levt några dagar,så vi beslöt att ta bort honom i vecka 16-17. senare belv jag gravid igen ,fick reda på i vecka 14 att det var en flicka ,hon hadde otc men hon skulle få ett bra liv. Jag var överlycklig att vi skulle få behålla henne. hon föddes på midsommaren 07 ,hon fick genast medicin från första dagen hon blev född så hon fick må bra.Idag mår hon riktigt bra leker med sina leksaker, simmar, har kompisar, och vi reser och både hon och jag lever valiga liv,vi äter lite mediciner.jag går en gång i året på koll till sjukhuset.Hon går på tre kollar till det närmaste sjukhuste där vi bor, och en gån i året till universitetsjukhust i tammerfors. Det finns mycket mera att berätta men,det är bättre att om du undrar över något så fråga gärna, skulle gära hålla kontakten med dig.. om det går bra.