• Lathundarna

Hur ta bort sig från Tradera?

Jag måste vara blind, men jag hittar det inte...

• Svar på tråden Hur ta bort sig från Tradera?
  • Care69
    Hämtat från Traderas sida:

Avregistrera Traderakonto

Ditt medlemsskap på Tradera är kostnadsfritt och du är välkommen att ha kvar ditt konto även om du inte ska göra fler affärer just nu. Då ligger ditt konto redo för eventuella framtida köp eller försäljningar. Om du ändå vill avregistrera dig är det bara att kontakta oss.

Innan vi kan avregistrera dig behöver du dock ha avslutat alla pågående affärer (auktioner och bud). Se också till att du har betalat dina avgifter.

Gå in på förstasidan/hjälp/kontakt
    http://www.tradera.com/help/ContactFormPage.aspx
    :*¨¨*:♥ Jag är inte ung nog att veta allt ♥:*¨¨*:
  • Lathundarna
    Care69 skrev 2010-01-11 20:22:56 följande:
    Hämtat från Traderas sida: Avregistrera Traderakonto Ditt medlemsskap på Tradera är kostnadsfritt och du är välkommen att ha kvar ditt konto även om du inte ska göra fler affärer just nu. Då ligger ditt konto redo för eventuella framtida köp eller försäljningar. Om du ändå vill avregistrera dig är det bara att kontakta oss. Innan vi kan avregistrera dig behöver du dock ha avslutat alla pågående affärer (auktioner och bud). Se också till att du har betalat dina avgifter. Gå in på förstasidan/hjälp/kontakt www.tradera.com/help/ContactFormPage.aspx
    Tackar! Fick mail idag om att jag har obetald faktura på "ingenting" (alla auktioner jag haft är betalda och inga nya ligger ute), så har kontaktat dem... {#lang_emotions_demon}
Svar på tråden Hur ta bort sig från Tradera?