• lejontjejen

Ni som rest till Cypern med barn!? vad rekommenderar ni?

planerar att åka till Cypern i sommar,
    2 vuxna och en 4-åring!

Ni som varit där, vart var ni och vad rekommenderar ni?
    Är det Fig Tree Bay som är bäst när man reser med barn?
    Vilket hotell bodde ni på? tacksam för lite tips!!

• Svar på tråden Ni som rest till Cypern med barn!? vad rekommenderar ni?
  • sandbacken
    lejontjejen skrev 2010-01-12 19:35:20 följande:
    *PUFFAR*
    Hej, det beror på vad man är ute efter? Fig Tree Bay är jättefint men själv tycker jag Aiya Napa. Du kan bo på Sunwing Sandy Bay med Ving eller Callisto med Fritidsresor. Vi ska åka dit i September med en Som fyllt 4 år då, men vi bor på Sun Fun med Fritidsresor för det ligger precis ovanför den strand vi alltid är på Macronissos heter den och enligt mitt tycke den bästa stranden och bästa läget på Cypern. Det blir den nittonde gången för mig att resa dit så¨du förstår att jag gillar Cypern. Hör av dig om du undrar något mer. {#lang_emotions_smile}
  • loppis7

Vi har varit både på Callisto o 2 ggr på Altea o jag kan verkligen rekommendera Altea , jättefint hotell o super god mat på hotellet.Personalen är också trevlig.
    Bara fråga om det är något.Våra barn är 1.5 o 3 år.

• K S

Blue Village Nausicaa Beach är ett toppenhotell! Det ligger i Fig Tree Bay.

• Matillin

Mina föräldrar bor just nu på Sunwing i Ayia napa och dom säger att det är toppen för barn, inte för att det finns några där just den här årstiden
    Jag har både varit i fig three bay och i ayia napa och Aiya napa tycker jag är klart finast.
    Stränderna är helt fantastiska så jag skulle helt klart åka dit om jag var ni

Svar på tråden Ni som rest till Cypern med barn!? vad rekommenderar ni?