• Anonym (Privat)

Hur förvarar ni era leksaker?

Har just klickat hem lite leksaker och började fundera på hur jag ska förvara dem!

Skulle vilja ha en låda med lås på så ingen kan råka hitta dem
    Det är Bla en Rabbit, så den måste ju få plats, och gärna glidmedlet och kondomerna
    Hur förvarar ni era leksaker?
  • Svar på tråden Hur förvarar ni era leksaker?
  • Judy

Vi har bara en än så länge och den brukar ligga på nattduksbordet. Det är aldrig någon som är i vårt sovrum när de hälsar på, men förra veckan var sambons kompis här (som inte brukar det) och han gick in i sovrummet och kikade hur det såg ut, hoppas han inte såg nåt!

Annars när jag varit duktig brukar jag lägga den i en påse längst in bland underkläderna.

• Anonym (Privat)
    Judy skrev 2010-01-12 14:16:05 följande:
    Vi har bara en än så länge och den brukar ligga på nattduksbordet. Det är aldrig någon som är i vårt sovrum när de hälsar på, men förra veckan var sambons kompis här (som inte brukar det) och han gick in i sovrummet och kikade hur det såg ut, hoppas han inte såg nåt! Annars när jag varit duktig brukar jag lägga den i en påse längst in bland underkläderna.
    Oj, det skulle aldrig funka med ungarna
    Garderoberna har vi inte i sovrummet heller, bara nattduksbord, så jag tänker mig en låda med lås under där...
  • Anonym

har ett nattduksbord som är låsbart...

• Judy
    Anonym (Privat) skrev 2010-01-12 14:17:38 följande:
    Ja det fukar nog så länge barnen är relativt små, men när de blir större fattar de nog vad som finns där Vi har inga barn än så hittils funkar det bra.
  • Anonym (Privat)
    lövet2 skrev 2010-01-12 14:19:24 följande:
    Verktygslåda med hänglås?
    Ja, något liknande. Undrar om det finns på typ Biltema tro?
    Anonym skrev 2010-01-12 14:19:28 följande:
    har ett nattduksbord som är låsbart...
    Kasnke får köpa nya bord istället då
  • lövet2

Det finns säkert på Biltema eller t ex Clas Olssons. Vi har aldrig haft något behov av att låsa in den typen av "leksaker", men vi har stor erfarenhet av att gömma eller låsa in godis och inköpta julklappar bl a. Jag har en resväska med kombinationslås, där jag brukar lägga chipspåsar ...

• lövet2

Kassaskrin funkar förresten också bra, om det inte är för stora grejor!

• Anonym (Privat)

Tack för tips

• Anonym

har sett lite olika lösningar hemma hos några ONS genom åren. En hade en hel låda under sängen, en hade dem framme på dattduksbordet...... en annan hade några liggande under madrassen och en hade dem i underklädeslådan och en tjej hade en hel garderob med attiraljer. Finns många varianter som sagt

Svar på tråden Hur förvarar ni era leksaker?