zolztrålen skrev 2010-11-30 09:48:31 följande:
minimal change disease menar jag naturligtvis!
Har ingen erfarenhet tyvärr. Återstår att leta efter info på nätet. Hoppas det är inget alvarligt.
Shea 1 skrev 2010-11-30 13:27:40 följande:
Virga: Varför tar de ut en liten kille med så hög feber i sån´t väder vi har nu??? Jag förstår att du också undrar, nog hade han väl kunnat få vara inne den stunden det tog för er att hämta??? Jag jobbar ju i skolan, och om våra barn blir sjuka under dagen får de såklart vara inne och vila sig, inte sjutton drar vi ut som i snö och kyla då???
Dessutom, när de vet hur stora problem han har haft tycker man ju att de skulle kunna ha mer koll på hans blöjor! Ledsamt.
Usch,det låter som om det är alldeles för mycket för er nu, med ammaografi och kateter och allt. Styrkekramar från mej

Ja det är det jag förstår inte. Kyla ner barnet? Skulle dem vilja att man skall behandla deras barn på samma vis? Jag känner att jag måste prata med dem.
Vad jag har glömt att skriva! Jo. Julius haft UVI med växt av acinetobacter men samtliga urinstickor visade negativa nitriter! Jag har gjört massor då jag kände på hjärtat att det var faktiskt inte till 100%bra. Det var bara högre ph, lite blod och ketoner. Så nu är det färsk bevis att det behöver inte vara positiv urinsticka!