Inlägg från: dellelgarin |Visa alla inlägg
  • dellelgarin

Har ni matchande sängkläder i er säng?

Skulle irritera ihjäl mig på omatchade lakan, lägger väldigt stor vikt vid sängen och har lagt många tusenlappar på sängkläder, kuddar,lakan så mycket tid som spenderas där vill jag att det skall vara en så bra upplevelse som möjligt.

Men jag orkar inte bry mig om hur andra har det

Lycka
  • dellelgarin
    enlitenbitkaka skrev 2010-01-12 18:47:55 följande:
    Så har vi med. Vi har åtta stycken kuddar i sängen och två av dem matchar alltid påslakanet sen är resten vita, ljusrosa eller beige. + överkast som matchar...när vi har de beige kuddarna i sängen har vi brun/beige överkast. Har vi mest vita och rosa är det vitt överkast som gäller.
    jag köper antingen samma sorts örongott till alla eller så plockar jag undan de möstrade och använder bara enfärgade så att alla kuddarna är likadan, så petig är jag =)
    Lycka
  • dellelgarin
    enlitenbitkaka skrev 2010-01-18 15:17:49 följande:
    Nej jag kan vekrligen inte förstå hur man inte kan vilja ha en matchad, snygg säng Just nu myser vi med vitt lakan, vitt påslakan och örngott som går i vitt/ljusrosa....sååå gott att bädda ner sig!
    Enda problemet med att ha riktigt bra kvalitet på sängkläderna är att man "glömmer" att bädda nytt för efter 14 dagar känns de fortfarande som "nya"

Men vi försöker att byta var 10:e dag ungefär
    Lycka
Svar på tråden Har ni matchande sängkläder i er säng?