• Pepsi08

Sköna trosor när man är gravid? (lågt skurna)

Någon som vet några SKÖNA trosor att ha när magen börjar få lite form och alla vanliga skär in. Som string är Hanky Panky's string supersköna! Jag letar efter något liknande fast som vanliga trosor. Någon som vet? Lågt skurna och ska inte skära in. Har letat som en tok och tänkte att någon här lär ha bra tips :)

• Svar på tråden Sköna trosor när man är gravid? (lågt skurna)
  • 25April2010

Pierre Robert hipsters i microfiber är jättesköna.

• Pepsi08
    25April2010 skrev 2010-01-12 19:44:58 följande:
    Pierre Robert hipsters i microfiber är jättesköna.
    De ser sköna ut! Hur mkt större storlek har du tagit än vad du brukar ha?
  • Linfra

är i vecka 11 och undrar när behöver man övergå till "sköna" trosor? tycker så synd bara att alla dessa gravidtrosor är så otroligt fula.... vart kan man köpa dessa pierre robert då? vet att lindex hade dem för många år sen....

• KringlanL

Jag använder mina vanliga trosor, helst hipsters i microfiber som ni nämner.
    De jag har är ganska töjbara så kan fortf ha dem nu i v. 37. Även om de kanske inte sitter lika snyggt.... =)

• KringlanL

Förresten, ngn som vet om Hanky Panky har hipsters eller är det bara string??
    Letade på deras hemsida för ett par dagar sedan men såg bara stringen.. Och det är jag för gammal för. ;)

• Linfra

kringlan - enligt mina kompisar som fått barn säger de att man måste ha dessa fula höga trosor på slutet efersom de andra skär in?....snälla låt det inte vara sant säger jag då...  :)

• Ingiz
    Linfra skrev 2010-01-14 14:31:25 följande:
    är i vecka 11 och undrar när behöver man övergå till "sköna" trosor? tycker så synd bara att alla dessa gravidtrosor är så otroligt fula.... vart kan man köpa dessa pierre robert då? vet att lindex hade dem för många år sen....
    Vår vanliga Coop Extra säljer dem.
  • KringlanL
    Linfra skrev 2010-01-14 14:41:11 följande:
    kringlan - enligt mina kompisar som fått barn säger de att man måste ha dessa fula höga trosor på slutet efersom de andra skär in?....snälla låt det inte vara sant säger jag då...  :)
    Haha! =)
    Jag väntar 4e barnet och har aldrig köpt några "gravid-trosor"..  =)
  • Pepsi08
    KringlanL skrev 2010-01-14 14:40:18 följande:
    Förresten, ngn som vet om Hanky Panky har hipsters eller är det bara string?? Letade på deras hemsida för ett par dagar sedan men såg bara stringen.. Och det är jag för gammal för. ;)
    Yes, Hanky Panky säljer hipsters också - de är jättesköna! Dock är de rätt dyra - men något par kan man ju unna sig, kanske önska sig av folk också :) Är väldigt töjbara så man kan ju ha dem sedan också.
  • Pepsi08
    KringlanL skrev 2010-01-14 14:40:18 följande:
    Förresten, ngn som vet om Hanky Panky har hipsters eller är det bara string?? Letade på deras hemsida för ett par dagar sedan men såg bara stringen.. Och det är jag för gammal för. ;)
    Här är de jag menar - är supersköna! Såg att de även hade andra "vanliga" trosor.
    nelly.com/productInfo.asp&qProductColorId=426&qNavigation=brands&qNavigationBrand=182&qNavigationClass=&qNavigationGroup=&qBrand=182&qClass=&qGroup=&qStyle=&qSize=&qPage=1&scrollBarSelectedIndex=&qFilterType=0&qSizeGroup=&qvirtualClass=&language_id=1&gender=1&qSiteId=1
  • hewa
    Linfra skrev 2010-01-14 14:41:11 följande:
    Har aldrig använt gravidtrosor (eller höga tanttrosor för den delen) och har ändå varit gravid två gånger. Så nej, det behöver inte vara sant

Med 1an hade jag mina vanliga trosor hela graviditeten, vill minnas att jag vek ner dem litegrann på slutet.

Med 2an kändes det som mina vanliga trosor började stasa ganska tidigt, runt v. 14-15. Var inte magen som var problemet utan de stasade i ljumskarna. Köpte typ hipsters men sådana som inte satt supertight runt benen. Blev rätt mycket helt i spets till makens stora glädje
  • KringlanL

Tack! De ser jättefina ut!
    Då ska jag kolla upp om man kan prenumera på dem istället! =)

Pepsi08 skrev 2010-01-14 16:26:10 följande:
  • syka

Jag har inte heller använt speciella gravidtrosor. Kan dock tipsa om Lindex hipsters i microfiber. www.lindex.com/se/Product/Product.aspx&styleid=756286&path=3403475;3215210;3232575;3528387;492834
    Helt underbara då de är otroligt mjuka i kanten upptill, skär aldrig in. O billiga! :D

• 25April2010

Pepsi08:

Jag har min vanliga storlek, large har inte köpt dem som graviddtrosor utan använder dem jämt. Och kvaliten är super, håller tvätt efter tvätt.

• Linfra

skönt och få dessa tipsen, kanske man slipper "tant trosorna" nu då {#lang_emotions_wink}

• bebbe82

Kapphahl har gravidtrosor i bomull svart el. vit som är lågt skurna..helt vanliga trosor!! dom köpte jag då jag var gravid förra gången..jätte skön modell..å inga tant trosor :)

Svar på tråden Sköna trosor när man är gravid? (lågt skurna)