• Pepsi08

SKÖNA trosor när man är gravid? (lågt skurna)

Någon som vet några SKÖNA trosor att ha när magen börjar få lite form och alla vanliga skär in. Som string är Hanky Panky's string supersköna! Jag letar efter något liknande fast som vanliga trosor. Någon som vet? Lågt skurna och ska inte skära in. Har letat som en tok och tänkte att någon här lär ha bra tips :)
  • Svar på tråden SKÖNA trosor när man är gravid? (lågt skurna)
  • kikidil

Jag köpte en 3-pack hipster trosor i ekologisk bomull på H&M. En grå, en vit och en svart är det, med liten spetskant. Jag tog en storlek större än jag brukar ha. Sååå sköna! Och ser bra ut också! Beställde precis en 3-pack till! {#lang_emotions_smile}

• Söta Nasse

jag köpte ett 5pack från ellos. de var perfekta.

annars har kappahl sånna med spets till kant,så det känns inte alls då. helt perfekt och de brukar ju ofta ha 3 för 2

♥ Lägenheten är typ färdigrenoverad nu ♥
  • Pepsi08
    kikidil skrev 2010-01-12 19:33:52 följande:
    Jag köpte en 3-pack hipster trosor i ekologisk bomull på H&M. En grå, en vit och en svart är det, med liten spetskant. Jag tog en storlek större än jag brukar ha. Sååå sköna! Och ser bra ut också! Beställde precis en 3-pack till! 
    Jag har också köpt dem - typ enda gravidtrosorna jag har hittat. Dock tyckte jag inte alls att de var bra. Tyckte att de var hårda :( Är på jakt efter de "perfekta" trosorna, haha :D
  • lillajag83

har du testat sloggis hipster utan sömmar? helt underbara men jag vet inte om de funkar när man e höggravid förstås

• Lingling11

Köpte två pack boxertrosor på lindex för 79:- ungefär, tycker de är hur sköna som helst så ska nog köpa lite fler såna nu när magen börjar bli större.

• Pepsi08
    Söta Nasse skrev 2010-01-12 19:37:07 följande:
    jag köpte ett 5pack från ellos. de var perfekta. annars har kappahl sånna med spets till kant,så det känns inte alls då. helt perfekt och de brukar ju ofta ha 3 för 2
    Kappahl såg ut att ha trevliga trosor - ska kollas upp!
    Gick in på Ellos också och fick syn på ett par som ser ut att vara ungefär vad jag har letat efter (håller tummarna för att de är sköna):
    (hoppas att länken går att titta på :))
  • Söta Nasse

www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=179628&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=#

där är de jag köpte på ellos. De har en kant, men den var väldigt mjuk och go.
    men de höll ju inte så länge som de från kappahl, men det är ju enorm prisskillnad också

♥ Lägenheten är typ färdigrenoverad nu ♥
  • Blitz

Nu e de här tvärtemot vad ts efterfrågar, men jag köpte gravidtrosor på kappahl, dom går upp låångt över magen.Skitskönt.. Tycker de ser löjligt ut när troskanten försvinner i takt med att magen växer :p.

Tycker dom förövrigt har bra "vanliga" trosor oxå som e lågt skurna. =)

• För evigt

Jag köpte på Kapp Ahl "tag 3 betala för 2" finns en variant i bomull med spetskant (utan resår). De är otroligt sköna och skär inte in/klämmer på magen, känns faktiskt som att vara utan ;) de är ganska små i storlekarna dock, så ta gärna 1 el 2 strl större (beroende på hur långt in i grav du är).

• Pepsi08
    För evigt skrev 2010-01-13 11:49:05 följande:
    Jag köpte på Kapp Ahl "tag 3 betala för 2" finns en variant i bomull med spetskant (utan resår). De är otroligt sköna och skär inte in/klämmer på magen, känns faktiskt som att vara utan ;) de är ganska små i storlekarna dock, så ta gärna 1 el 2 strl större (beroende på hur långt in i grav du är).
    Låter jättesköna! Tror att jag såg dem på hemsidan. Ska definitivt ta en sväng dit och köpa några :)
  • Zephir
    kikidil skrev 2010-01-12 19:33:52 följande:
    Jag köpte en 3-pack hipster trosor i ekologisk bomull på H&M. En grå, en vit och en svart är det, med liten spetskant. Jag tog en storlek större än jag brukar ha. Sååå sköna! Och ser bra ut också! Beställde precis en 3-pack till! 
    De finns ju också i en modell som går över magen och nu när jag börjar bli ganska stor (v 30) så har jag tyckt att de har varit underbart sköna, särskilt under natten och när man har t.ex. klänning.  Har för övrigt 3-packen från H&M sen tidigare och var supernöjd med dem.

Även om det inte är vad ts efterfrågade...
  • Zephir
    För evigt skrev 2010-01-13 11:49:05 följande:
    Jag har också köpt dessa och tyckte, precis som du, att de var supersköna men små i storlekarna. (fram tills nu trodde jag dock att det var jag som levde i förnekelse om min egentliga storlek, hahaha, så tack för att du öppnade mina ögon för att det kanske var deras storlekar som var lite små!)
  • För evigt

Zephir: Det kan också vara så att jag levt i förnekelse ;) men strunt samma SKÖNA är de iaf!!!

• t0va

JAg köpte 3pack hipsters som är lågt skurna på ica maxi av alla ställen, tittade på hm och lindex men hittade inget som kändes vettigt där, så det var ren tur att vi såg på ica.Tog också en storlek större än normalt och de är det enda som fungerar.

• Verkligen

Frank Dandy har grymt sköna hipsters och boxers.. Otroligt sköna och snygga också. Bra kvalitet med om man jämför med Lindex och HM osv..=)

♥ Ella 29/11 2009 ♥ www.somvemsomhelst.blogg.se
  • liten jordgubbe

H&Ms Barnboxer är super sköna....inget sitter så bra som dom + att dom e mycket mjukare. Jag har st 36 i vanliga fall och st 170 på barn är nästan för stort.

• Babydoll79

åhlens har jätte mjuka sköna trosor, lågt skurna.

Svar på tråden SKÖNA trosor när man är gravid? (lågt skurna)