Inlägg från: Elidasofie |Visa alla inlägg
  • Elidasofie

Vi som fick barn i Sep 2007, vi håller fortfarande ihop!

Hääär var ni ju=))

Jösses vad många trådar vi har gått igenom;P Jag har idag 35 dagar kvar till bf! Börjar bli lite smått nervös och förväntansfull!!

Elida känner nog också att det är nånting på G för hon är väldigt klängig och mammig, mer än vanligt. Lite dryg helt enkelt. Stackars hjärtat förstår inte varför mamma är så trött, grining och sliten;P

Hoppas allt är bra med er alla! Kramar!

• Elidasofie
    Ottisen: oo spännande med bara 10 dagar (9 dagar idag{#lang_emotions_smile}) kvar! Såg på din blogg att allt var packat och klart inför färden till BB=) Min är nästan färdigpackad....har precis tvättat sånt som ska med till mig och Danne.
    Bebisens kläder packade jag för längesen=)
  • Elidasofie

Så, nu är bebisrummet i princip färdigt...kan inte göra nått mer innan vi vet vad det blir för någe=).....å väskan är färdigpackad!

Ottisen: Nånting på G hos dig eller?? snart bf ju=)

• Elidasofie

Jösses nu trycker det på nedåt ibland...någon är snart redo att kika ut=) Kom på att jag måste packa ner mera kläder till mig till bb...har ju packat ett set bara, liksom räknat med att åka hem dagen efter...men man vet ju aldrig. Kan ju hända att man måste stanna nån extra dag ju=) Så ner med mera kläder!

Ottisens bebbe lär ju ha tittat ut nu va? =)

Btw så känner jag mig som världens tråkigaste mamma här hemma...orkar inte göra nånting roligt med Elida....hon längtar nog efter sin busiga mamma (som får plats i hennes tält;P)

• Elidasofie
    TreSmåHjärtan skrev 2010-02-09 09:15:39 följande:
    Spännnade att det kan komma bebisar nu när som helst! Jag måste bara fråga: Är det fler barn här som älskar kläder och skor? Om man inte håller koll på Emma så springer hon till sin garderob och byter kläder 10 ggr om dagen, minst. I helgen när vi va hos min lillasyster fick hon gå in i hennes "walk-in-closet". Det va rena rama paradiset för Emma. Man såg hur ögonen bara lyste på henne. Sen tog hon två par klackskor och bar med sig ut och tog på sig. Det ska börjas i tid.. eller? *Haha*
    haha, Elida är precis likadan! Hon ska också byta kläder jämt!

Ottisen: uschdå, men hoppas på att den kikar ut snart för dig!

Här börjar hormonerna spruta ur öronen snart tror jag....gråter för minsta lilla, det blir väll ett antal ggr om dagen. Börjar kännas ganska jobbigt....om inte annat så lär jag få vätskebrist
  • Elidasofie

Grattis till lilla Malte Ottisen!! Underbart förstår jag=)) Blir inte alls avundsjuk;P

Cammily: å va roligt grattis till bebis i magen!

Vi kommer köra med syskonvagn, då Elida fortfarande tycker om att åka mycket vagn. Vi går ofta långt och då orkar hon inte gå eller stå på en ståbräda.

Jag som hade tippat på att jag skulle få ut bebisen idag på alla hjärtans dag, men det är inte så troligt antar jag...om jag inte skyndar mig lite;P 13 dagar kvar idag iaf.

kram påer!

• Elidasofie

Vi har alltid babyolja i vattnet till Elida...har haft det sen hon föddes. Men hon har aldrig haft problem med eksem och sånt så antar att hon har haft tur. Så jobbigt det måste vara när det kliar och sticker=(

Jag mår bläää nu 5 dagar kvar och har glömt bort hur det känns att må bra! Ser ett liitet ljus i tunneln dock...det är ju över förr eller senare. Flodhästar är smidigare än jag;P

• Elidasofie

Turbo: haha nej tack det är bra ändå du=) myysigt med hjärtljud=)

=( såg att jag har fått bristningar på magen nu....runt och under naveln. å dom kommer nu i vecka 40...känns lite snopet.
    försöker trösta mig med att dom knappt kommer att synas sen, då mina gamla nästan är osynliga, men ändå!

• Elidasofie

TPIN: Elida väger runt 14.5 kg med kläder...iaf på våran våg hemma. Var ett bra tag sen vi var på bvc=) men nånting sånt iaf.

• Elidasofie

hej tjejer!

bf+3 idag och ingen bebis i sikte, men det är helt okej faktiskt. otymplig och trött på allt men glad ändå=)

Svar på tråden Vi som fick barn i Sep 2007, vi håller fortfarande ihop!