Vi som har prematura sammandragningar
I dag har mina sammandragningar hållit sig rätt så lugna men jag har å andra sidan inte gjort så mycket heller mest suttit och fikat.
I dag har mina sammandragningar hållit sig rätt så lugna men jag har å andra sidan inte gjort så mycket heller mest suttit och fikat.
Fast det är ju "bättre" att ha detta på sjukhuset som ju är ett högst temporärt boende än att ha det vägg i vägg i sitt eget hem! Måste vara jättejobbigt för dig med sådana grannar!
PennyJenny och 3Busfrön: stort grattis till er båda och väl kämpat! Når själv v. 26 på lördag! Men vi hänger i än många veckor eller hur tjejer ?
Har haft mer sd idag och magen har varit spänd mest hela tiden men vill inte överstiga två bricanyl om dagen när det är så här tidigt så jag försöker slappna av och andas... ska nu vara uppe och gå lite några dagar och se vad som händer och så ska de undersöka på måndag och om tappen är lika lång som för två veckor sedan får jag åka hem på permission'! Även om det är ligga som gäller då oxå så skulle det kännas som rena himmelriket, bara att få umgås med min familj ´på dagarna istället för en timme om dagen i bästa fall (och även om sonen är jätteduktig och lugn så är han inte till sin fördel i ett litet sjukhusrum med ingenting att göra, iaf inte mer än en timme).
Hur lång tycker era läkare att tappen ska vara (runt v. 26 typ) för att man ska få vara hemma och vila?
Jag tycker att ni är jätte duktiga som klarar av att ligga som ni gör.
Jag håller på att få spader av att bara gå hemma.