• Linajohanna

undersökning; fiskmobil ikea

Fick tipset om denna tillsynes oansenliga mobil av min BVC sköterska som har den på sitt kontor. Hon säger att alla barn älskar den och det verkade på vår son som om även han gjorde det. Vi fick skicka bud till stockholm då den inte fanns i Helsingborg. Han avgudar denna väldigt enkla lilla mobil.
    Jag skulle aldrig ha köpt den om jag inte fått rekomendationen, då den ser så tråkig ut, men har förstått att  barn älskar den.
    Han har andra spelande, fina, dyra och färgglada mobiler men det är fiskmobilen från Ikea som gäller och så har det varit sedan han var några veckor gammal.
    Hur många har upptäckt samma sak?

• Svar på tråden undersökning; fiskmobil ikea
  • segnälkab

jag har haft den över skötbordet till båda mina barn och dom är väldigt fashinerade båda  två. den stora som nu är 21 månader tycker fortfarande den är rolig och gör fiskljud när han kollar på den.

• Alexi

Jag tror inte det var fiskar på vår men samma färger och modell i övrigt och dottern älskade den verkligen, helt lycklig varje gång hon lades på skötbordet. Tänk om man kunde hitta något sådant att roa henne med där nu också när hon är 13 månader, det hade varit toppen...

• LsH

Vår son älskar också sin fiskmobil. Har den ovanför skötbordet och han blir helt till sig då han får se den. Han är 8 månader nu, och jag hoppas den är intressant ett tag till för den gör ju blöjbytena så mycket enklare

• Karinbarin

Min son har också den, han är bara en månad så vet inte hur intressant han tycker den är. Han är fullt upptagen med att protestera mot blöjbytet =) Men har den på jobbet också -arbetar på förskola. Där är de omåttligt populära!! Och man pratade ofta  om "den blå fisken och den gröna fisken..."osv.

• AmandaBrun

Oj visste inte om detta. Men har köpt fisk-mobilen och väntar bebis med BF 31 Januari. Så hoppas att han också diggar fiskarna

• MammanZ

Min son ÄLSKAR sin fiskmobil. Ligger just nu i sängen och pratar med dem =) Han har oxå den med giraff, flodhäst, lejon och elefant över skötbordet, älskar den med. Har testat en annan mobil, då grät han bara. Gissat att det är för att de har ansiktena nedåt?

• DianaT

Ja min dotter har älskat den mobilen från första början!! Hon fick den när hon var ca en månad och fem månader senare älskar hon den fortfarande! Vi har den över skötbordet och jag skulle inte byta ut den mot något!

• sahara sahara

De har den på vårt bvc och dottern älskar den. Det är typ den enda leksak hon bryr sig om. Vi visste inte att det var en Ikeagrej, och blev överlyckliga när vi såg den på Ikea i helgen. Tyvärr var den slut, så lilltjejen får vänta ett tag till på en egen.

Do something scary - the payoff is awesome!
  • Toppen9

Bra tips, ska kanske köpa den ändå nu trots att jag totaldissade den vid förre IKEA besöket

Svar på tråden undersökning; fiskmobil ikea