Jag gillar inte hans tjejkompis
Min pojkvän har känt en tjej i flera år. Det är egentligen ett ex till honom men numera är de vänner säger han. Hon har sovit över hos honom trots att hon har pojkvän.. Hon bor i en annan stad. Jag sa att jag inte gillade deras kontakt lite för han har likosm lite försökt gjort mig svartsjukk med henne också har jag känt....
Han sa till mig vid ett tillfälle att säga upp kontakten men istället har han fortsatt och ha delvis smygkontakt med henne.... Hon skickade sms om att de ska ses. Jag blev väldigt besviken och tanken slog mig att de kanske skulle träffas i smyg. Inte så att jag tror att han skulle vara otrogen men det är själva smusslandet som stör mig. Varför kan han inte vara rak? Detta har gjort att jag tappat lite tillit för honom, vad smyger han om mer? Han har bett om ursäkt för detta men jag känner mig ändå besviken och stör mig nu ännu mer på deras kontakt, även om den så är oskyldig.
Jag tycker situationen är lite jobbig. Vad tycker ni när ni läser detta? Hur skulle ni agerat i min sits?