• Sockerkakan

Heja Höör! fett som smör 11!

Hej alla Höörsbor! {#lang_emotions_heart}
    Tänkte att vi kunde ha en egen tråd där vi diskuterar vårt lokala utbud av öppna förskolor, barnmorskor, babysim och babycafeér (yeah right...). Eller så diskuterar vi precis vad som helst! Vad som senast hände på Jäggan, eftersom vissa av oss inte har varit ute och svirat sedan Ringsjön brann! {#lang_emotions_sunny}

Länk till del 1: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23793610.html
    Länk till del 10: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m48024683-367.html

Länk till Heja Höör! "The Blog": http://www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b103456.html

• Svar på tråden Heja Höör! fett som smör 11!
  • gizen

mija: på jobbet, tjänst som pbm (personlig bankman) utannonserad... nja, barnen bor på ov så där är isolerat och klart men allt (klädkammare, toa...) är inte inrett ännu. men i vårt område är det mest en-planshus och de har inte samma lutning på taket som vi så antar att det är därför som det rasat. 

• mammma milla

Har varit på kalas, mycket trevligt fast vi fick muta, hota, lova osv en massa för att få med Melker hem! Tröttsamt! Tror att han är inne i någon slags trots för oj, oj, oj vad han kan gå mig på nerverna just nu! Pust & stonk!
    Det har skrikits sen i morse idetta huset! Mamman har varit pist, Astrid är sjuk och Melker är trotsig & stackars Johan försökte jobba hemma! Fattar ni vad jobbigt?! Varje gång han vågade sig ut skällde jag ut honom... GGGRRRR {#lang_emotions_demon}

Men nu är jag glad igen!

Anton verkar vara en inta allt för avlägsen släkting till mig! Härligt med lite temprament!!

Mija, jag hålle rmed Loon! Jobba på din självkänsla så följer resten med! Om man har positiva tankar så blir man positiv!
    Tycker vi tar en positiv onsdag! PO {#lang_emotions_heart}

• busungar2

God Morgon Tjejer

Hoppas alla får en lika bra dag som jag har tänkt ha i dag  {#lang_emotions_flower}

Emma  aqua bike i kväll, jag tänkte simma innan så jag är väl där vid kvart i sju.

Stor Kram till alla

• Kissekatt

God morgon!

Härlig PO idag!

Anton verkade lugnare idag, men jag satte på honom en tröja med en krokodil och varnade personalen

Nu blir det kaffe här.

• Kissekatt
    Loon skrev 2010-02-09 18:20:18 följande:
    Galen Anton - just bita känns alltid lite läskigt tycker jag. Men han sansar sig nog... Tänk att det kan finnas så mycket ilska i en så söt liten kille?!I dag är Bose redan EN MÅNAD! Va? Tiden går så fort! Precis tagit "en-månads-foto" uppe på dubbelsängen. Dante fick vara med. Lite söta bilder på båda bröderna i bara blöjor tänkte jag mig. Ja eller hur?! En av bröderna (läs Dante) ville absolut inte hålla sin bror. Nä, helst inte ens vara i närheten faktiskt. Så det gick väl så där...
    Haha! Välkommen till "Det är helt jäkla omöjligt att få två ungar att vara bra på samma foto"-klubben
  • mrs Vilja

Morron! (eller god förmidag)

Hoppas allt är bra med er och allas sinnen är lugnare idag{#lang_emotions_wink}

Idag har vi fullt schema när Maxi är på dagis
    * städa städa städa (hur kul nu det är, men alla leksaker måste faktiskt inte ligga utspritt över hela huset och de där dammråttorna trivs nog lika bra i dammsugaren, eller??)
    * bvc (boeltest nr 2 + spruta 2)
    * en tripp  till hobbyvaruhuset och förhoppningsvis (om vi hinner) till Hörny en sväng.

Vad ska ni fina flickor göra idag?

• Flowerlina

Här är vi lediga i dag....skönt !
    Händer nog inte så mycket här i dag mer än att vara hemma och greja lite och kanske baka. Sen har Wille simskola kl. 17 i kväll.

Hade en mindre trevlig avslutning på kvällen i går.
    Vi hade hyrt släp, stressat för att komma i väg till Malmö när mannen kom hem från jobbet för att hinna ner till Bauhaus och IKEA innan de stängde.
    Men när vi kom strax innan Snogeröd så var vägen avstängd
    www.skanskan.se/article/20100209/TRAFIK/100209565/1020/hoor/*/brand-i-lastbil-pa-vag-23
    Och vi insåg att det skulle ta tid innan vägen skulle öppnas igen och vår ända chans att komma ett annat håll var att köra hem om igen och köra via Hörby och det insåg vi att vi inte skulle hinna. Så vi körde och lämnade släpen igen, så inget Malmö för oss.

Har dessutom haft problem med både internet och hemtelfonin sen i måndags, blir knäpp, men nu funkar det i alla fall igen.

Men i dag är det onsdag och vi ska bara postiva. Var bara tvungen att slänga av mig lite.

MIJA, jag vet hur det kan kännas att vara chef i bland, det är absolut inte kul alltid.
    Kram på dig !

• Hallonmun
    mrs Vilja skrev 2010-02-10 09:15:24 följande:
    Morron! (eller god förmidag) Hoppas allt är bra med er och allas sinnen är lugnare idag Idag har vi fullt schema när Maxi är på dagis * städa städa städa (hur kul nu det är, men alla leksaker måste faktiskt inte ligga utspritt över hela huset och de där dammråttorna trivs nog lika bra i dammsugaren, eller??) * bvc (boeltest nr 2 + spruta 2) * en tripp  till hobbyvaruhuset och förhoppningsvis (om vi hinner) till Hörny en sväng. Vad ska ni fina flickor göra idag?
    Hobbyvaruhuset är det det där som ligger över vägen mittemot byggland?  har det mycket pyssel och plock där?
  • mrs Vilja
    Hallonmun skrev 2010-02-10 09:58:27 följande:
    Hobbyvaruhuset är det det där som ligger över vägen mittemot byggland?  har det mycket pyssel och plock där?
    Ja de hade det förr i alla fall. HAr inte varit där på år och dar.. men tänkte ta en titt där idag.
    Har du hört av mammamilla? Det blir mary K här den 20 kl 11. Kan du?
Svar på tråden Heja Höör! fett som smör 11!