sex chatta, cam shower m,m
Hej!Jag undrar om någon av er vet nån bra chatt sida? Kostnadsfri sida! Gärna en sida där man kan chatta med folk, kanske erbjuda cam shower, tele6 m,m !
Tacksam för tips!
ja absolut bästa sidan någonsin www.skaffaliv.NU !!!!!!
Ts: tyvärr vet jag ingen sida, men det borde väl gå att googla lite?
ja varför inte ställa upp för varandra, ni två
MARAJJAH K - Tack iallafall. Har testat googla men hittar inget bra, mest dating sidor åså.
ANONYM - Om någon borde skaffa sig ett liv är det DU! Du måste ha ett fruktansvärt dåligt liv som ens ids bry sig och komentera svammel! Ingen bryr sig om dina kommenterer, det visar bara att du är på en mycket låg nivå!!
Snälla rara och du påstår att du själv har ett liv? kolla bara hur din rubrik lyder..
behöver jag skriva mer? haha! nej, nu tackar jag för mig! Lyckatill med ditt sökande prova gärna att söka på andra porrsidor tror inte familjeliv är den rätta söksidan för ditt såkallade intresse
Om du vill ha webcamchatt så skulle jag rekommendera www.knullportalen.se där kan man sitta och kåta upp sig riktigt om man har tur och hittar någon i sin smak ;) finns en del att välja på så bara att kolla igenom profilerna och försöka hitta någon gobit ;)
//sanya
Du kan smsa mig så kan vi ha video samtal om du är en tjej