• Anonym

22 år o gråhårig??

Jag har märkt att jag bröjat fått gtåa hårstrån , har sett typ ett förut som jag rykte bort o sen var det inget mer med det .

Men nuu har det börjat gro somfaan ,känns det som iaf. är ju inte ett hårstrå o kollar man i spegeln syns dom så det känns ju inge vidare. är jag ensam om detta ? eller??

Hårfärgning på hög nivå blir det framöver . men någon som har något bra tips på bra hårfärg nu när man är gravid ? eftersom man inte ska använda de med amoniak.

• Svar på tråden 22 år o gråhårig??
  • Licens To Kiss

Du kan färga håret som gravid.

Jag var 24 när mina gråa hårstrån började dyka upp och jag färgar utav bara sjutton. man vill ju inte se ut som man är äldre än man är.

Älskar mina barn! Dotter född 2001 och son i vecka 37+5 (BF 29/1-2010)
  • Anonym (Mia)

aj aj aj... här är en som blivit gråhårig vid 12 års ålder... började med några få men några år senare vart de jättemånga.... då började jag färga med henna för jag ville inte ha vanlig hårfärg... nu färgar jag med vanlig o var tredje månad ungefär.. är gravid o färgade då jag varit i 4e o nu i 7e månaden...

• NKmamma

Var 18 när jag började få gråa hårstrån så färga håret är ett måste för min del. Färgade håret när jag var gravid.

• Anonym

Vad skönt att jag inte är ensam då :) . Men jag har hört att det inte är bra med vanlig hårfärg , det är det iof inte över huvudtaget. men ändå ?

Men nu växer håret somogräs också så det lär ju börja synas inom 3 månader om man färgar så sällan tyvärr :P

Svar på tråden 22 år o gråhårig??