• Skehamn2010

Vad tycker du om svindyra märkeskläder på barn?

Det finns ju ingen anledning till att köpa svindyra kläder till små bebisar tex så jag skulle säga att såna föräldrar bara vill glänsa och visa att dom har pengar. Den uppfattningen får jag iallafall.

Vad tänker du?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker du om svindyra märkeskläder på barn?
  • SilverEmma

Har man råd så är man ju i sin fulla rätt att köpa precis vad man vill. Dock reagerar jag inte ens då jag inte ser skillnad på "billigare" kläder & märkeskläder....

• Cecese

Har man råd så får man väl lägga pengarna på vad man vill. För min egen del tycker jag dock det är helt onödigt och även om jag vore mångmiljonär skulle jag inte köpa märkeskläder åt en bebis och inte heller till oss andra i familjen. Jag bryr mej inte ett dugg om märken och skulle inte se skillnad på ett billigt plagg från hm och ett märkesplagg.

Mamma till ♀-98, ♀-03, ♂-06 och ♂ oktober -08
  • margarita

Jag tycker inget speciellt, det som är dyrt för en person behöver inte vara det för alla.

• Mummy

Varför ens bry sig om vad andra lägger sina pengar på?

• En glad tjej

För mig är det totalt onödigt eftersom jag inte är klädintresserad och köper dyra märkeskläder själv men vill man köpa märkeskläder till små barn är det ok. Dock är det nog inte roligt när kläderna kanske blir nedsmutsade första gången de används och fläckarna inte går bort.

• silverhjärta

Har man råd så köper man väl de kläder som man tycker är snygga? Oavsett märke. Jag kan också tycka att några märken har snyggare kläder än andra.

Don´t drink and derive!
  • Queequeg

Jag köper mycket märkeskläder till min dotter och gjort det även när hon var baby.

Ser inget fel i det. Har man råd så varför inte.
    Jag använder själv väldigt mycket märkeskläder så det känns helt naturligt att jag även köper det till dottern och jag gör det definitivt inte för att glänsa eller skryta utan för att jag tycker om de klädmärkena som jag köper

• idiblon

Lika skitlöjligt som när det gäller vuxenkläder. Men säkert kul och beroendeframkallande.

Jag ska komma på nåt bra att skriva här.
  • Höst flickan

Svindyra kläder kan faktiskt vara mycket bättre tex om det gäller ytterkläder.
    Om jag ser någon med dryra märkeskläder tycker jag oftast det är skoj
    el så bryr jag mig inte alls, beror ju på om jag gillar dom o lägger märke till dom.

Allt tyder på att det blir en lillasyster♥
Svar på tråden Vad tycker du om svindyra märkeskläder på barn?