Brukar du köpa svindyra märkeskläder till dig själv?
Jag köper till 90% märkes. Vad gäller smink & hudvård så är det 90% där också.
Tycker t ex Biotherms bodylotion är helt underbar. Alla jag testat som säljes på Ica eller Apoteket kladdar läääänge innan dom sjunker in. Biotherms sjunker in direkt!
Schampo köper jag faktiskt olika. Ibland unnar jag mig Redken och ibland köper jag de rosa Elvital-schampot på Ica, vilket passar mitt hår jättebra har jag märkt då jag fick panikshoppa ett schampo när Redken tog slut.
När det gäller kläder så köper jag inga märken som Chanel, Dior, Chloé och liknande. Min gräns går vid Gant, Ralph Lauren, Tommy Hilfiger. Älskar deras kläder!
Vinterjacka har jag fjällräven som är den varmaste jag någonsin haft. Helt klart värt sina 3000:-
Halsdukar och andra liknande accessoarer är det Gant eller Ralph Lauren som gäller. Underbar kvalite! På Ebay kan man köpa Ralph Lauren billigt!
Skor köper jag sällan. Det billigaste märket jag köper ifrån är Vagabond, prisvärda skor och ofta snygga modeller. De dyraste jag köpt var ett par Gucci ballerina på 30% rea för ca 3 år sedan. Jättefina än idag trots mycket användande. Andra dyra ballerinas som kostat 3000 köpte jag på rea för 500:- förra sommaren. Det var ett riktigt kap! Helt underbara!
Jeans köper jag sällan, sällan, men när jag väl gör det så blir det alltid Acne för ca 1300 eller vad dom nu ligger på. Det är det enda märket som passar min bak bäst har jag märkt.