Eleni skrev 2010-01-15 00:23:28 följande:
Du ska nog rösta dyrt. Får jag nu fråga en insatt person: Är dom kläderna bättre än billiga? Eller är vissa dåliga ändå? Med dåliga menar jag slits, noppas, går hål, blir urtvättade. Om det håller är det ju värt att köpa tidlösa plagg som kommer bli favoriter för dyrare pengar, så dom håller länge. Men jag gillar att köpa trendiga grejer också och har man en topp bara en säsong gör det ju inget att den inte håller så bra..Det som är värt pengar enl mig är: handväska, kappa/jacka, stövlar. Jeans också eg men bara om man lyckas hålla den vikten man trivs i, det är därför jag köper billiga för jag vill gärna gå ned..
Ja du. Det är så olika med vilket märke du köper. Kan ju starkt rekomendera tex Peak Performance eller Sail Racing. Deras jackor är helt fantastiska. Så otroligt bra kvalité.
Sen tycker jag att Frank Dandys underkläder är värdelösa. D&G underkläder är inte heller så bra kvalité. Ralph Lauren har jag bara två plagg i och båda blev noppriga efter ett par tvättar. Henri Lloyd gör bra grejer. Tiger of Sweden likaså. Underkläder från CK är att rekomendera.
Jag har ju så mycket olika märken i min garderob. Det är helt enkelt olika.
Vad gillar du för stil på kläder då?