Inlägg från: Mad as snow |Visa alla inlägg
  • Mad as snow

varning för lyrica

Alla människor påverkas olika av mediciner och det som slår helt fel på dig kan vara ett lyckokast för dig. För egen del är Lyrica den bästa medicin jag någonsin haft, innan jag upphörde helt med medicinering. Den fick mig att komma upp på morgonen och fungera som en vanlig människa.

Att varna för mediciner tror jag inte är bra, eftersom det kan leda till att de som hade mått bra av den undviker den. Att uppmana till att vara uppmärksam är förstås en annan femma.

Someone get me a fucking wiener before I die.
  • Mad as snow
    Mad as snow skrev 2010-01-19 00:38:49 följande:
    Alla människor påverkas olika av mediciner och det som slår helt fel på dig kan vara ett lyckokast för dig. För egen del är Lyrica den bästa medicin jag någonsin haft, innan jag upphörde helt med medicinering. Den fick mig att komma upp på morgonen och fungera som en vanlig människa.Att varna för mediciner tror jag inte är bra, eftersom det kan leda till att de som hade mått bra av den undviker den. Att uppmana till att vara uppmärksam är förstås en annan femma.
    ... kan vara ett lyckokast för mig - skulle det stå. Såklart.
  • Mad as snow
    LyckligtSlut skrev 2010-01-19 00:41:47 följande:
    Tråkigt för dig. Hoppas du får annan medicin som är bättre för dig. För mig var nog Lyrica den enda medicin som inte gav en enda biverkning.
    Samma här. Inte en enda verkligen.
Svar på tråden varning för lyrica