Verktygsväska
Vart kan man hitta en verktygsväska i rosa eller som har rosa detaljer ( som inte är allt för liten), finns det i överhuvudtaget?
Vart kan man hitta en verktygsväska i rosa eller som har rosa detaljer ( som inte är allt för liten), finns det i överhuvudtaget?
Med eller utan verktyg?
Här finns en med verktyg:
http://www.duabhuset.se/#showProduct.php?id=3700
Det ska vara en utan verktyg, som man kan fylla själv med diverse verktyg och dyl.
Verktygslåda kanske det kallas och inte väska som jag skrev i rubriken.
Men tack för tipset.
Den behöver alternativt inte vara rosa men helst lite feminin och inte så tråkig som de vanliga brukar vara
Ska ge bort i present till en tjej som ska flytta hemifrån ( ska få det i inflyttningsprensent).
Jag fick det av syrran när jag flyttade hemifrån fylld med diverse verktyg, spik skruvar m.m och det är nog en av de bästa presenter som jag någonsitt fått om man ser till hur mycket den har kommit till användning.
Det var faktiskt jag som förde med mig alla verktyg och dyl som vi har idag tack vare min verktygsväska, han ägde inte ett enda
Här kanske ?
www.ladiestoolsonline.com
theoriginalpinkbox.com
Tack för länkarna
pinkbox byrålådor har jag i lite olika varianter min stora klädkammare där jag förvarar smycken och massa annat, har inte tänkt på att de även har verktygsväskor.
Får antingen bli en sådan eller någon från ladiestools även om det var med verktyg verkar osm man kan få plats med fler verktyg i dem i alla fall.
Om jag inte hittar något likande här hemma i sverige.
Tvärr så var den första jag fick tips om för liten då det verkar som det inte får plats fler verktyg än de som tillhör. Annars hade den verkligen varit nåt. Men ska köpa den ändå fast till ett annat syfte