• SandraEdin

Raggare Del 12

Vi har alltid bott på brukshotellet i Hallstahammar alldeles vid kanalen. Så himla fint och bra. Nära till campingen men ändå lugnt. Men såg på deras hemsida att dom gått i konkurs. Så jag har mailat campingen och ställt mig i kö nu :) så hoppas det löser sig.

Ioförsig skulle man ju kunna hyra en husvagn och åka dit med.

glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya
  • SandraEdin

Ja, jag hoppas det! För var ju inte spec dyrt heller. Varje år har vi bott i Hallstahammar så kommer kännas tråkigt om vi inte får bo där i år.

• SandraEdin

Nr 12 i väntelista på stugan. Tro man får leta något annat också

• SandraEdin

Nån som ska på "Tibro" vårmarknad i mars? (som är i lidköping i år)

• SandraEdin
    lillaemme skrev 2010-01-27 19:27:50 följande:
    yes absolut! ska bli skoj.. kul me nya arenan..å inte lika långt att åka..;.)
    Ja, exakt!!! :) Har tänkt flera ggr att åka till Tibro men det har aldrig blivit av. Men är det cruising efteråt? Vet du det?
  • SandraEdin

Gick in på länken. Men de hade bytt webbadress och den var tydligen "Reported Attack Site!" så går inte att gå in på den sidan :/

• SandraEdin

Nu har vi fixat boende på Big Meet!!! Kolbäcks gästgivaregård blev det. Men är ju inte långt från varken hallsta eller västerås :)

• SandraEdin

Vi var också där men kom lite sent, en timme innan dom stände marknaden. Haha

• SandraEdin

Vi ska också se The Baseballs, fast i Vänersborg i augusti!!! WIHO

• SandraEdin

Tänkte bara inflika att dom som inte har fått stuga på campingen i Hallstahammar så kommer brukshotellet där nere vid vattnet att vara igång i sommar med nya ägare. Ett dubbelrum kostar 790kr per natt och där ska vi bo :)

• SandraEdin

Vi ska också till Mellerud. Hoppas att det inte blir regn bara :/

• SandraEdin
    lillaemme skrev 2010-05-10 12:10:54 följande:
    Cruising Trollhättan  Lördag 29 Maj Bilutställning Folkets park kl 11-17 -Matservering -Skivförsäljning -Peoples Choice -Swap Meet -Modellbilsutställning -Trial uppvisning På scen Southerns Aces  Vi bjuder alla barn på glass Entre 50 kr (barn upp till 13 år gratis i målsmans sällskap) Info och föranmälan (utställning av bil) 0705-313235 Peter
    Vi ska  dit Men tycker det är lite tråkigt att inte så många ställer upp på bilutsällningen.
  • SandraEdin
    lillaemme skrev 2010-05-10 15:32:29 följande:
    peter sållar bort ganska många bilar för att dom "finare" bilarna ska få plats! sen vet ja flera av mina kompisar som ställer ut å dom tycker de e så trögt å stå i parken å vänta te efter 17.. så dom tackar nej pga av dom hellre vill sitta hemma i trädgården å grilla om de e fint väder vid den tiden å sen rulla ner te stan i lagom tid!
    Okej. De kanske borde fundera på att byta plats där fler får plats? Ioförsig kanske det inte finns något ställe, men typ som vid slussarna eller gamledal skulle vara bättre så fler fick plats. 
  • SandraEdin

Hej :D det var längesen jag var här märker jag.
    Fan. Jag skulle boka stuga på campingen i hallstahammar idag. Idag är ju nämligen första dagen man kan boka. Jag ringer 06.40 och stugorna var bokade.. HUR ÄR DET MÖJLIGT! Verkar som om de blir hotell i år igen :(

• SandraEdin
    lillaemme skrev 2011-02-22 11:09:59 följande:
    Hej Alla!

Nu har jag riktigt trött på den här förbannade vintern!

Snart är det dags för Power meet i Lidköping! Ska bli nice! Det är starten för våren tycker ja!
    Ja, det är väl i slutet av mars va? :)
Svar på tråden Raggare Del 12