Raggare Del 12
*lägger i favoriter*WolfTatto skrev 2010-01-16 19:08:06 följande:
*lägger i favoriter*Var o såg Brolle som Buddy Holly i går igen
I Leksand denna gång, snäll som jag är ställde jag upp som sällskap åt vår 13-åring som fick biljetten av oss i julklapp. (Vilken uppoffring va, hehe) Hon HATADE verkligen oss för att vi såg den utan henne i våras
Showen var lika suverän nu som då o jag blir så förundrad över att ensamblen ser ut att ha lika kul fortfarande. Lite kul att ha delat upplevelsen med dottern o även dela förtjusningen över Brolle, sicken karl
O det botade ju verkligen suget efter sommar, bilar o rock´n roll.... *NOT*
Trodde våren började hälsa på jag... O så vaknar man till en dag med 21 minus, bläääääääää. Skulle ut o åka skoter på fm med 5åringen (1a turen i vinter o på alldeles för många år :-S) men det gick ju inte *grrr*.
Hoppsan hejsan vad det var länge sen sist...
Lyckades faktiskt ta oss i väg till Elmia iår, tonåringen blev putt som vanligt att de inte fick plats i bilen (men hon var hästvakt o kunde ändå inte men det räckte tydligen inte ;)) Har oxå hunnit åka en hel del Buick
Senast hämtade jag stordottern i stallet o gissa om hon blev glad. Så kul att ha "väluppfostrade", lillasyster var ju självklart tvungen att vara med.
Nu längtar jag bara efter att utvecklingssamtal o personliga omdömena blir klara så man orkar njuuuta av de få solvarma dagarna 
Nu var det så där ruskigt länge sen sist, igen, får skärpa mig! Uppdaterar evanemangslistan lite, just nu är det väl PBM som det planeras inför även om det finns en tanke på att premiärköra Big Lake =)
(Har ingen av oss gjort faktiskt, trots att det är en klassiker härikring o vi är nästintill pensionärer i raggarkretsar ;) Skyller alltid på att vi ligger i startgroparna för PBM o vilar upp oss efter midsommar)
3/7 Big Lake Run (cruising runt Siljan)
8-10/7 Power Big Meet i Västerås
17/7 Norrtälje
22-24/7 Nostaligdagarna i Säter
28/7 Falun
V.31 (31/7-7/8) CCW i Rättvik
13-15/8 Wheels träff i Älvdalen
14/8 Uppsala
14/8 Hofors (Liten men naggande god, en äkta cruising som på "den gamla goda tiden")
21/8 Barkaby
Wheels i Älvdalen hade fått fel månad, ändrade det.
Bortsett från de lokala evanemangen så står Älvdalen, Norrtälje o Uppsala högt på önskelistan att komma iväg på. Har hört mkt gott om dem men eftersom vi är i byggbranchen för tillfället så får vi väl se vad vi har tid, ork o råd med. PBM O CCW är dock redan inbokande =)
Zchimla: Var det er bil vi såg på annons?
Yossis: Kul det ordnar sig, å i tid dessutom =) Blir nog ingen tisdagsträff för oss denna vecka men visst är det lite småmysigt o kul att det dyker upp (ner ;)) så mkt bilar. Fast en annan får ju mest bo i lekparken....
Börjar dra ihop sig nu o som vanligt den här veckan så har mannen kurs med kvällsaktiviteter må-on... Visserligen vägrar han jobba onsdagen, eftersom vi åker då (ny upplevelse för arbetsgivaren ;)), men det innebär att JAG får fixa i stort sett ALLT inför PBM... Men men vi kunde ju planera bättre å
När drar alla andra iväg då?