Inlägg från: kärring jävel |Visa alla inlägg
  • kärring jävel

Raggare Del 12

lillaemme skrev 2010-05-10 12:10:54 följande:
    Cruising Trollhättan  Lördag 29 MajBilutställning Folkets park kl 11-17-Matservering-Skivförsäljning-Peoples Choice-Swap Meet-Modellbilsutställning-Trial uppvisningPå scen Southerns Aces Vi bjuder alla barn på glassEntre 50 kr (barn upp till 13 år gratis i målsmans sällskap)Info och föranmälan (utställning av bil) 0705-313235 Peter
    Vi skulle ha ställt ut våran bil där förra året men blev nekade.
    Tråkigt då vi har enda exet i sverige av modell och årsmodell.
    Återstår att se om vi blir nekade i år igen.  
  • kärring jävel
    lillaemme skrev 2010-05-11 10:58:47 följande:
    aha trist! får man fråga va de e för bil? ja vet att han brukar vilja ha bilar i "utställningsskick" resten får lixom stå utanför för de e så trångt inne på parken..ja brukar backa upp mot staketet precis utanför ingången!
    Vi har en Plymouth custom suburban -57
    Visst den kanske inte är topp skick efter 30 år i öknen, men borde ju vara av intresse eftersom det är enda exet i sverige.
  • kärring jävel
    kärring jävel skrev 2010-05-11 21:12:07 följande:
    Nej det är en 58:a som du tänker på.
    Min data fick fnatt och skickade innan jag skrev färdigt.

Som sagt nej det är en 58:a.
    Har för mig det är de lux modell på den gula oxå så den skiljer sig ganska mycket från vår.

Våran är röd och vit.
  • kärring jävel
    lillaemme skrev 2010-05-11 22:09:53 följande:
    hmm ok..ja blanda ihop de..de e en kille från sjuntorp som har en gul 59a e de..tror ja vet vilken eran e ändå..ganska solbränd va?
    Den gula som jag vet är en 58:a.

Ja den är väldigt solbränd men vad kan man förvänta sig efter 30 år i öknen :)
  • kärring jävel
    lillaemme skrev 2010-05-12 11:01:53 följande:
    aha fräckt..då finns de alltså en 57,58 å 59a i trakterna..ne de e väl sant..finns inte mycke te solskydd där kanske..
    Det finns även en vit två dörrars hgv i Älvängen. Vet dock inte om det är en 57 eller 58:a
    hehe nej det är väl inte mycket sådant där borta i öknen. ;)
  • kärring jävel

Här blir det oxå trollhättan imorgon, låtr bra att du beställt sol :D Har faktiskt aldrig varit dåligt väder i trollhättan när vi varit där, kanske någon gång på morgonen när man åkt hem, men annars alltid bra väder.

• kärring jävel

Länge sedan jag skrev något nu. :)

Har en fundering faktiskt, är det trollhättan nästa helg? Brukar inte höst crusingen vara sista helgen i september?

Någon som vet?

• kärring jävel
    lillaemme skrev 2010-09-20 11:09:48 följande:
    De e lite delade meningar om de..de e ju inget lixom arrangerat, de e en stjärna som annonsera om de en gång å ingen vet vem de e.. Men iår har de inte vart nåra annonser..En kompis menade på att hon hade hört från säkra källor att de inte e ngt! Men ja har inte en aning..Isåfall e de 3e året som de e nåt..
    Men däremot så e de EV fest i parken i slutet på oktober..

Nää förra året var det för tredje gången ;)

Vi var inte där första året, men andra och tredje året har vi varit uppe :)
    När det var andra året så läste vi det i bilsport classic att det skulle vara för andra året i rad, så vi åkte upp då och sen då förra hösten var vi där igen :)

Svar på tråden Raggare Del 12