Inlägg från: ullabella 84 |Visa alla inlägg
  • ullabella 84

Raggare Del 12

hallojj!!!
    Tänkte höra om ni kunde hjälpa mig lite..... jag är ute efter en klänning med körsbär på... är det ngn som vet vart man kan köpa det i sverige...? Helst över nätet.... Har ju sett dom på flera markander... Men jag villha enNU!!!

• ullabella 84

VÅR!!!!! Nu känns det verkligen som att våren är på väg =) Var i garaget igår å grejjade å startade upp v8:an.... SÅÅÅÅÅ Underbart!!! =)

• ullabella 84
    lillaemme skrev 2010-03-10 15:29:34 följande:
    hitta du ngn klänning? den ja tipsade om e ju ganska enkel..ingen riktigt 50 tals klänning kanske..men lätt å ändå snygg..
    Jo jag tittade på den men det va ingen jag fastnade för.... jag har sett en som jag vill ha!! Hittade den på ebay med vågar inte buda... =( Får väl vänta tills alla "raggar" marknader drar igång... Påsk är ju inte så långt borta =)
  • ullabella 84
    Zimlis skrev 2010-03-19 15:00:48 följande:
    För vår del är det enbart vädergudarna som styr - vägen in där bilen står är ff snötäckt och det är en direkt omöjlighet att köra ut bilen därifrån nu.
    Så är det säkert för många... Jag fck Fjäska med att jag skulle tvätta bilen på söndagen =)...  Jag ska ju köra så för min del spelar det ingen roll....  Hellre åka v8 än opel!!!
  • ullabella 84
    lillaemme skrev 2010-05-10 11:58:36 följande:
    e du säker på de? de brukar ju alltid ligga nån helg innan trollhättan! undra om inte mariestad å kungälv brukar krocka?
    Japp... helt säker!! =)
  • ullabella 84
    lillaemme skrev 2010-05-10 11:58:36 följande:
    e du säker på de? de brukar ju alltid ligga nån helg innan trollhättan! undra om inte mariestad å kungälv brukar krocka?
    Dom har flyttat det en helg senare i maj...
  • ullabella 84

Hallojj!!!

Tänkte bara kolla om  det fanns ngn "raggar" brud här som är intresserad av en svart pudel klänning från collectif???

• ullabella 84

Hallojj!!! Skulle behöva er hjälp lite....

Vi ska snart på ett 50tals kalas... Och jag tänkte ta sjömans stilen.... 

Är det någon som vet vart man kan hitta en sjömans mössa????

Svar på tråden Raggare Del 12